Remont Kapitalny silnika

Remont Kapitalny silnika

Postprzez stojar » So, 1 grudnia 2012, 21:16

Witam,panowie kiedy osiować blok??
Czy każde pęknięcie wału kwalifikuje blok do osiowania ??
[color=#FF0000][i][b]URSUS Team[/b][/i][/color]
[color=#00FF00][b]KPK Kumurun Team[/b][/color]
stojar
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 6
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 11:01
Lokalizacja: świętokrzyskie, gmina Bodzentyn

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez wiesmag » So, 1 grudnia 2012, 21:34

Daj go pomierzyć.sprawa się wyjaśni.

W 3p wały czasami pękają-mało kto nawet daje sprawdzić-dopiero jak u nielicznych 2 wał szlag trafi-wtedy myślenie.
Avatar użytkownika
wiesmag
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 237
Obrazki: 52
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:45
Lokalizacja: Czeczewo-okolice Kartuz
Numer GG: 20608063

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez stojar » So, 1 grudnia 2012, 21:54

czyli lepiej dołożyć 300 zł i mieć z głowy niż za tydzień znów rozbierać i kupować nowe części
[color=#FF0000][i][b]URSUS Team[/b][/i][/color]
[color=#00FF00][b]KPK Kumurun Team[/b][/color]
stojar
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 6
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 11:01
Lokalizacja: świętokrzyskie, gmina Bodzentyn

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez wiesmag » So, 1 grudnia 2012, 22:38

Zapakuj blok,wał i podjedź na szlifiernię-pogadać ze szlifierzem nie zawadzi-opisz objawy,jak to się stało.
Pewnie tylko się przejedziesz :D
Avatar użytkownika
wiesmag
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 237
Obrazki: 52
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:45
Lokalizacja: Czeczewo-okolice Kartuz
Numer GG: 20608063

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez stojar » N, 16 grudnia 2012, 15:14

Panowie po złożeniu silnika odpalił od strzała ku wielkiej uciesze, ale po kilku godzinach pracy pojawił się olej w kolektorze wydechowym, skąd może być ten olej, czy to normalne objawy w okresie docierania
Głowica po remoncie, nowe pierścienie, (tuleje i tłoki wymieniałem 4 lata temu ,mechanik stwierdził, że pierścienie wystarczą)
Ostatnio edytowano N, 16 grudnia 2012, 22:19 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Literówki
[color=#FF0000][i][b]URSUS Team[/b][/i][/color]
[color=#00FF00][b]KPK Kumurun Team[/b][/color]
stojar
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 6
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 11:01
Lokalizacja: świętokrzyskie, gmina Bodzentyn

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez rolstudent » N, 16 grudnia 2012, 15:40

Tak to normalne jak zmieniałeś tylko same pierścienie, tym samym musisz kontrolować stan oleju, i cierpliwie czekać, aż się dotrą
rolstudent
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 286
Obrazki: 20
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez koszczew » N, 16 grudnia 2012, 19:08

Każdy porządny remont silnika powinno sie zaczynać od osiowania bloku.
koszczew
Zaczynający przygodę
 
Posty: 33
Obrazki: 229
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 15:48
Lokalizacja: Iwięcino
Numer GG: 485096

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez stojar » Śr, 19 grudnia 2012, 07:35

blok oczywiście był osiowany, trzeba było dołożyć podkładki pod pompę oleju :)
[color=#FF0000][i][b]URSUS Team[/b][/i][/color]
[color=#00FF00][b]KPK Kumurun Team[/b][/color]
stojar
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 6
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 11:01
Lokalizacja: świętokrzyskie, gmina Bodzentyn

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez lucas » Pn, 18 marca 2013, 21:45

witam. mam pytanie czy cos sie stanie jak pol miedzianej podkladki od wtrysku wpadlo do srodka czy lepiej wyciagnac glowice i ta podkladke wyciagnac?
Ostatnio edytowano Pn, 18 marca 2013, 21:51 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Literówki
lucas
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pn, 18 marca 2013, 21:42
Numer GG: 8246401

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez andrzej2110 » Wt, 19 marca 2013, 00:04

Nic sie nie stanie poza koniecznością remontu silnika.
Ostatnio edytowano N, 24 marca 2013, 22:06 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Literówka
Avatar użytkownika
andrzej2110
Administrator
 
Posty: 597
Obrazki: 123
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:22

Re: Remont Kapitalny silnika

Postprzez Winczi » Pt, 20 kwietnia 2018, 10:29

Witam wszystkich nie chcąc zakładać nowego tematu zapytam tutaj , mam prośbę kupił sąsiad c 330 i wymienia w niej wał korbowy silnika, wał korbowy był zakupiony ponad rok temu z likwidowanego sklepu z częściami jest to wał firmy Ostruda i tu zaczyna się zagadka po założeniu tegoż wału tłoki wystawały ponad tuleje jakieś 0,5mm i zostały stoczone tak by były na równo z tuleja ale po tym stoczeniu nie można ustawić za nic początku wtrysku ustawienie na bolec nic nie daje ciągnik pracuje tak jak by miał o wiele za wczesny wtrysk , moje pytanie i zarazem prośba jest taka czy czasem ktoś niema własnie zdjętej głowicy w swojej c 330 i czy by mógł ustawić pierwszy tłok tak jak sie ustawia do ustawienia początku wtrysku i wtedy zmierzyć od góry tłoka do wierzchu tulei ile jest mm , ja posiadam c 330 ale nie bardzo mi sie uśmiecha by demontować tylko po to głowice Pozdrawiam
Winczi
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt, 20 kwietnia 2018, 10:16
Lokalizacja: Podkarpacie


Powrót do Silnik