Strona 1 z 1

Seria 6RC

PostNapisane: N, 23 czerwca 2013, 14:37
przez adikpl
Jest pierwsze zdjęcie prawdopodobnie następcy serii 5R czyli John Deere 6090RC, jak piszą nasi zachodni koledzy po fachu.
Obrazek

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 23 czerwca 2013, 14:44
przez bobek
C jak Compact? TLS to czego brakowało na tle konkurencji. :D

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 23 czerwca 2013, 14:48
przez adikpl
<100 KM konkurencja ma amortyzację? Mam osobiste wrażenie, że w tym ciągniku to jedynie kabina jest z 5R.
Wieszcze niemieccy dość często łączą ten ciągnik z tajemniczym skrótem DD. Ponadto wspominają o następcy 5M czyli 6MC

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 23 czerwca 2013, 15:39
przez bobek
Można się spodziewać DirectDrive? Chodzi mi konkretnie o Fendta. Przy TLS i DD skok byłby już symboliczny. ;)

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Pn, 24 czerwca 2013, 18:57
przez wacek21
Jeszcze mogłaby być amortyzowana kabina w opcji, chyba że już jest ? :)

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Pn, 24 czerwca 2013, 19:41
przez pioter
przednie koła R28??

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Śr, 26 czerwca 2013, 20:56
przez robercik
DirectDrive to najpierw niech wprowadzą do wszystkich 6R, w tym raczej nie spodziewałbym się.

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Śr, 26 czerwca 2013, 22:10
przez adikpl
Może po prostu wraz z tą serią zaprezentują DD dedykowaną dla 4-cylindrowych. Skoro ma być tutaj TLS czyli pewnie zrezygnują z usług Carraro

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Wt, 16 lipca 2013, 18:40
przez adikpl
Kolejne zdjęcie tym razem 6110RC
Obrazek

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Cz, 18 lipca 2013, 17:03
przez dawid12
Duża maska i mała kabina. Śmiesznie to wygląda :D

Re: Seria 6RC

PostNapisane: So, 20 lipca 2013, 05:57
przez bobek
Widoczność się pogorszy. :)

Re: Seria 6RC

PostNapisane: So, 20 lipca 2013, 06:54
przez Andrzej10
Moim zdaniem to trochę w złą stronę idzie, jeśli ta seria ma zastąpić 5R to po co było robić takiego kolosa. Maska jak w 6R koła też nie mniejsze, schodki do kabiny 3 to i wysoki jest. Zwiększy się kolejny raz paleta średnich ciągników a klasa poniżej 100KM w miarę kompaktowej budowie będzie uszczuplona. Pozdrawiam

Re: Seria 6RC

PostNapisane: So, 27 lipca 2013, 21:38
przez robercik
Będą modele MC i RC o mocach 90, 100 i 110 KM

Instrukcja obsługi serii 6 MC i RC
http://manuals.deere.com/omview/OMAL216267_53/?tM=FR


Przekładnia PowrQuad™ PLUS

16 biegów do przodu, 16 biegów do tyłu

24 biegów do przodu, 24 biegów do tyłu

0,29 - 40 km/h (0.18 - 25 mph)

0,15 - 40 km/h (0.09 - 25 mph)


Przekładnia AutoQuad™ PLUS

24 biegów do przodu, 24 biegów do tyłu

0,18 - 40 km/h (0.11 - 25 mph)*


Przekładnia AutoQuad™ PLUS EcoShift

24 biegów do przodu, 24 biegów do tyłu

0,18 - 40 km/h (0.11 - 25 mph)

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 28 lipca 2013, 07:38
przez bobek
Przecież ogólnie jest trend, że każda nowa seria przeskakuje z mocą oczko wyżej. Fajnie, że będą kółka 38".

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 28 lipca 2013, 11:51
przez gonzo
Rozdmuchują samochody rozmiarami to i na ciągniki przyszła kolej, klient ma coś nowego a producent więcej kasy bo sprzedaje coś rozdmuchanego jako coś dużego ;)

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 28 lipca 2013, 13:15
przez majran
Rewolucja! Blokada włączana przyciskiem, bedzie można sie pomylić ;)

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 28 lipca 2013, 19:33
przez bobek
Ale mi nowość. :lol:

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Pn, 29 lipca 2013, 17:10
przez adikpl
Jedne z ciekawszych zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rozstaw osi
6RC, 6MC - 2400 mm
6M - 2580 mm
6R - 2580 mm
6030 - 2400 mm
5R - 2250 mm

Tylny most zarówno jak przedni pochodzi od serii 6030 zatem czekam na nowe 5R :P

Re: Seria 6RC

PostNapisane: Cz, 1 sierpnia 2013, 05:29
przez bobek
Nie wydaje mi się, aby dublowali małe 6M i R. Po prostu nowa seria przestanie być popierdółką i będzie jej bliżej do MF 5400.

Re: Seria 6RC

PostNapisane: N, 1 września 2013, 10:53
przez koks