Remont kapitalny silnika T-25

Gniotsja nie łamiotsja

Remont kapitalny silnika T-25

Postprzez TheBazyllo » So, 2 lutego 2013, 19:21

Witam wszystkich znawców i użytkowników T-25. Chciałem was poprosić o informacje na co zwracać uwagę podczas remontu silnika. Mój ciągnik przytarł się na panewce korbowej i uważam że wał idzie do wymiany jaki i panewki przy okazji chcę zmienić tłoki i tuleje oraz głowiczki. Narzekałem na brak mocy oraz pobór oleju tuleje i tłoki maja jakieś 6 lat, głowice maja jakieś 15 lat (cieżko mi określić przejechane mtg). Gdy silnik był oryginalny miał moc po remoncie góry jakoś to nie było już to samo więc kieruje pytanie jakie cześci zamienne mają najlepszą jakość ?? Mam też taką przypadłość że jak mam pół zbiornika to się przypowietrza co temu zaradzić? Jak określić czy rozrząd dobrze pracuje czy jest zużyty? Jakie są zasady ustawiania rozrządu?
Ostatnio edytowano N, 3 lutego 2013, 13:51 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Literówka
TheBazyllo
Nowicjusz
 
Posty: 8
Obrazki: 0
Dołączył(a): Pt, 1 lutego 2013, 12:40
Numer GG: 2425999

Re: Remont kapitalny silnika T-25

Postprzez agroalex » So, 6 lipca 2013, 20:46

Miałem podobny problem ze zbiornikiem w Rusku, jakieś 15 lat temu. To chyba jego typowa przypadłość, niestety nie rozwiązałem tego problemu. Podejrzewałem pęknięcie rurki w zbiorniku, lecz to nietrafiony cel był zupełnie.
Co do określenia, czy rozrząd jest sprawny, to głównymi problemami z ciągnikiem przy zużytym rozrządzie są:
- trudny rozruch,
- nierówna praca,
- kopcenie,
- utrata mocy.
AgroALEX zaprasza! :)
Części zamienne do ciągników i maszyn rolniczych
Internetowy sklep rolniczy oferujący części do bizonów, zetorów, ursusów, neptunów i wielu innych maszyn rolniczych.
Avatar użytkownika
agroalex
FIRMA
 
Posty: 18
Obrazki: 118
Dołączył(a): N, 7 października 2012, 00:43


Powrót do MTZ, Belarus, Jumz, Władymirec