Strona 1 z 1

Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: So, 1 grudnia 2012, 21:16
przez stojar
Witam,panowie kiedy osiować blok??
Czy każde pęknięcie wału kwalifikuje blok do osiowania ??

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: So, 1 grudnia 2012, 21:34
przez wiesmag
Daj go pomierzyć.sprawa się wyjaśni.

W 3p wały czasami pękają-mało kto nawet daje sprawdzić-dopiero jak u nielicznych 2 wał szlag trafi-wtedy myślenie.

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: So, 1 grudnia 2012, 21:54
przez stojar
czyli lepiej dołożyć 300 zł i mieć z głowy niż za tydzień znów rozbierać i kupować nowe części

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: So, 1 grudnia 2012, 22:38
przez wiesmag
Zapakuj blok,wał i podjedź na szlifiernię-pogadać ze szlifierzem nie zawadzi-opisz objawy,jak to się stało.
Pewnie tylko się przejedziesz :D

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: N, 16 grudnia 2012, 15:14
przez stojar
Panowie po złożeniu silnika odpalił od strzała ku wielkiej uciesze, ale po kilku godzinach pracy pojawił się olej w kolektorze wydechowym, skąd może być ten olej, czy to normalne objawy w okresie docierania
Głowica po remoncie, nowe pierścienie, (tuleje i tłoki wymieniałem 4 lata temu ,mechanik stwierdził, że pierścienie wystarczą)

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: N, 16 grudnia 2012, 15:40
przez rolstudent
Tak to normalne jak zmieniałeś tylko same pierścienie, tym samym musisz kontrolować stan oleju, i cierpliwie czekać, aż się dotrą

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: N, 16 grudnia 2012, 19:08
przez koszczew
Każdy porządny remont silnika powinno sie zaczynać od osiowania bloku.

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: Śr, 19 grudnia 2012, 07:35
przez stojar
blok oczywiście był osiowany, trzeba było dołożyć podkładki pod pompę oleju :)

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: Pn, 18 marca 2013, 21:45
przez lucas
witam. mam pytanie czy cos sie stanie jak pol miedzianej podkladki od wtrysku wpadlo do srodka czy lepiej wyciagnac glowice i ta podkladke wyciagnac?

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: Wt, 19 marca 2013, 00:04
przez andrzej2110
Nic sie nie stanie poza koniecznością remontu silnika.

Re: Remont Kapitalny silnika

PostNapisane: Pt, 20 kwietnia 2018, 10:29
przez Winczi
Witam wszystkich nie chcąc zakładać nowego tematu zapytam tutaj , mam prośbę kupił sąsiad c 330 i wymienia w niej wał korbowy silnika, wał korbowy był zakupiony ponad rok temu z likwidowanego sklepu z częściami jest to wał firmy Ostruda i tu zaczyna się zagadka po założeniu tegoż wału tłoki wystawały ponad tuleje jakieś 0,5mm i zostały stoczone tak by były na równo z tuleja ale po tym stoczeniu nie można ustawić za nic początku wtrysku ustawienie na bolec nic nie daje ciągnik pracuje tak jak by miał o wiele za wczesny wtrysk , moje pytanie i zarazem prośba jest taka czy czasem ktoś niema własnie zdjętej głowicy w swojej c 330 i czy by mógł ustawić pierwszy tłok tak jak sie ustawia do ustawienia początku wtrysku i wtedy zmierzyć od góry tłoka do wierzchu tulei ile jest mm , ja posiadam c 330 ale nie bardzo mi sie uśmiecha by demontować tylko po to głowice Pozdrawiam