Uprawa konopi włóknistych w Polsce

Uprawa konopi włóknistych w Polsce

Postprzez Tomasz_Jawor » Pt, 26 lutego 2021, 14:17

Witam Państwa, chciałbym rozpocząć wątek uprawy konopi włóknistych w Polsce. Temat przewijał się w różnych innych wątkach, ale nie ma jednego spójnego, związanego z różnymi aspektami uprawy tej rośliny. Ja jestem rolnikiem i przedsiębiorcą konopnym, uprawiam konopie od 2016 roku. Od kilku lat uprawiam konopie w ilości ok. 30 ha jako jedną z upraw w moim gospodarstwie, a oprócz tego każdego roku testuje różne odmiany, sposoby siewu, zbioru, nawożenia, gdyż informacji na ten temat jest bardzo mało, albo pochodzą z poprzedniej epoki. Od tego roku wystartowaliśmy z firmą AGRIKANA zapewniającej zakup materiału nasiennego i doradztwo w uprawie. Oczywiście trochę chciałbym zareklamować naszą ofertę - sprzedajmy materiał nasienny i świadczymy doradztwo w uprawie, ale przede wszystkim jako użytkownik tego forum, chciałbym, żeby istniał wątek wymiany doświadczeń związanych z uprawą tej rośliny. Ja takie doświadczenie mam i z przyjemnością się nim podzielę.

Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań w tym wątku, a zainteresowanych zakupem nasion i profesjonalnym ukierunkowanym doradztwem na stronę www.agrikana.pl .

Pozdrawiam!

Do adminów: nie jest to stricte reklama, mam swój interes w zareklamowaniu swojej działalności, ale też jako rolnik i długoletni użytkownik forum chętnie podzielę się wiedzą i doradzę w tym wątku. Jako pierwsza w Polsce firma chcemy podejść profesjonalnie do obsługi rolnika, związanej z uprawą i zakupem nasion. A to może być naprawdę ciekawa i dochodowa uprawa w najbliższych latach.
Tomasz_Jawor
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt, 26 lutego 2021, 13:13
Lokalizacja: Połczyn-Zdrój

Re: Uprawa konopi włóknistych w Polsce

Postprzez kammil » Wt, 10 maja 2022, 12:55

cześć, czy ktoś jest w stanie dostarczać mi nasiona konopi do produkcji oleju w ilości 50 ton miesięcznie?
kammil
Nowicjusz
 
Posty: 1