Elektryczny wyłącznik amortyzatora

Elektryczny wyłącznik amortyzatora

Postprzez godziu89 » Pn, 21 stycznia 2013, 12:18

Przymierzam się do kupna ładowacza czołowego AT30 który w opcji ma "Elektryczny wyłącznik amortyzatora" w związku z tym mam pytanie po co to jest ??
W starszym ładowaczu Tur 16 amortyzator jest podpięty na stałe, W jakim celu i w jakich czynnościach powinno się go wyłączać ??
Ostatnio edytowano Pn, 21 stycznia 2013, 23:13 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ortografia
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie
Numer GG: 47537673

Re: Elektryczny wyłącznik amortyzatora

Postprzez lukaczmarek » Wt, 22 stycznia 2013, 12:12

zapewne to nic innego jak zwykły elektrozawór przed amortyzatorem.
Avatar użytkownika
lukaczmarek
Administrator
 
Posty: 642
Obrazki: 321
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 17:24
Lokalizacja: Łowickie
Numer GG: 7980618

Re: Elektryczny wyłącznik amortyzatora

Postprzez rolstudent » Wt, 22 stycznia 2013, 13:58

a wyłącza się go przy precyzyjnej pracy lub blokuje odciążając wcześniej amortyzator podczas dłuższego postoju,
Ostatnio edytowano Wt, 22 stycznia 2013, 22:39 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Literówka
rolstudent
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 286
Obrazki: 20
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Re: Elektryczny wyłącznik amortyzatora

Postprzez godziu89 » Wt, 22 stycznia 2013, 17:41

czyli mam rozumieć że jade drogą włączam amortyzator, ładuje palety ma być wyłączony ??!!
Ostatnio edytowano Wt, 22 stycznia 2013, 22:39 przez sebekwolkasos, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ortografia
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie
Numer GG: 47537673

Re: Elektryczny wyłącznik amortyzatora

Postprzez gonzo » Wt, 22 stycznia 2013, 18:01

Zależy to trochę od typu amortyzatora ale zasadniczo ma on pochłaniać drgania wysięgnika w transporcie czyli "na pusto". Praca z użyciem amortyzatora przy np. paletach z cementem po prostu skróci jego życie bo gaz(azot), będzie do końca "zgniatany" co w rezultacie spowoduje perforację membrany.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1089
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica
Numer GG: 4140280


Powrót do Ładowacze czołowe