michugd1 napisał(a):@ gonzo
O jakim opryskiwaczu myślisz ? Patrzyłem oferty krukowiaka to goliat 2500 l z rękawem i belka Alu bo tylko taka jest dostępna z rękawem to ok . 170 tys netto . O cenę zachodnich nawet nie pytam .
Daniel2257 napisał(a):Hmm, rok temu pytałem o goliata 2500l 21m ze zwykłym sterownikiem do dawki, cena takiego 77 tys. netto. W tych 170 pewnie navi i sc już było?
gonzo napisał(a):Nawet nie kontynuujcie tematu...
TheBociek1996 napisał(a):Przyczepa np 8t która fabrycznie ma burty 50+50, można sobie zrobić np 50+60 czy nawet 60+60 i już robi się 10 ton.
TheBociek1996 napisał(a):Nie chodzi mi o ładowność techniczną, bo to jest oczywiste i każdy wie o co chodzi ale bądźmy szczerzy, transportując towar z pola przed wyjazdem na drogę publiczną ważysz się? Ważysz przyczepy po ich załadunku na własnym podwórku jadąc np do skupu? Pewnie 90% tego nie robi a 95% nie ma własnej wagi. 4 z 5% nawet jeśli ją ma to po zważeniu ma to gdzieś że przyczepa jest przeladowana, no chyba że na prawdę pilnują na słupach a coraz częściej występuje ten proceder zwłaszcza w większych firmach
TheBociek1996 napisał(a):@pawel11441 porównaj sobie przyczepy 8 i 10t Auto Techu
TheBociek1996 napisał(a):Paweł, serio jesteś taki "przepisowy" czy tylko na forum. Kto powiedział że przyczepę 8 tonową muszę przeładowywać? Może mam dużo towaru "objętościowego" do wożenia. Np kukurydzy na kiszonkę, więc nawet gdybym założył burty 100+100 nie była by przeładowana. Owies też nieraz się trafi
Zacząłem temat o możliwości takiej kombinacji a ty od razu kwestię przepisów i parametrów wytrzymałościowych mi tu klepiesz
Równie dobrze mogę powiedzieć że będę woził piach. Wtedy pojedyncze burty 50 cm bez nadstawek będą za duże nawet w przyczepie 10t. Towary są różne. Burty mogą być jakie chcą a ile naładujesz towaru na przyczepę jest już zależne od Ciebie oraz na ile jest zarejestrowana przyczepa. Jeśli przekroczysz jej DMC to już na swoją odpowiedzialność.