Amortyzator gazowy problem

Amortyzator gazowy problem


So, 20 czerwca 2015, 11:56
2727
pietrasek
 
Posty: 0
Obrazki: 12
Dołączył(a): Pn, 24 marca 2014, 20:27
Lokalizacja: PKS

Opis obrazka

czy da się go jakoś wyregulować???

Komentarz przez michalqaz90 » So, 20 czerwca 2015, 12:54

Dobić bądź upuścić gazu :)
michalqaz90
Nowicjusz
 
Posty: 3
Obrazki: 59
Dołączył(a): N, 9 grudnia 2012, 22:05

Komentarz przez pietrasek » So, 20 czerwca 2015, 15:57

a jak to zrobić tą śrubkę się odkręca??
pietrasek
 
Posty: 0
Obrazki: 12
Dołączył(a): Pn, 24 marca 2014, 20:27
Lokalizacja: PKS

Komentarz przez Pawlos » So, 20 czerwca 2015, 16:57

musisz mieć do tego butle z azotem i specjalny króciec z zegarem, leciutko luzujesz tą śrubę imbusową, wkręcasz króciec z podłączeniem do butli i za pomocą pokrętełka odkręcasz śrubę, wtedy możesz sobie upuścić lub dobić azotu do odpowiedniego ciśnienia

http://www.oferteo.pl/images/offers/634 ... tytulu.jpg

coś takiego tylko te zegary przy butli są zbędne
Pawlos
Zaczynający przygodę
 
Posty: 19
Obrazki: 0
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:16

Komentarz przez bobytempelton » So, 20 czerwca 2015, 17:26

Na to trzeba mieć specjalny przewód z specjalną końcówką, coś w stylu pistoletu do pompowania układu ciężarówek, lub duzego wentylka....
bobytempelton
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 107
Obrazki: 63
Dołączył(a): Pt, 6 grudnia 2013, 17:52
Lokalizacja: Swiętokrzyskie Opatów

Komentarz przez pietrasek » N, 21 czerwca 2015, 08:40

to jakie powinno być ciśnienie??
pietrasek
 
Posty: 0
Obrazki: 12
Dołączył(a): Pn, 24 marca 2014, 20:27
Lokalizacja: PKS

Komentarz przez Pawlos » N, 21 czerwca 2015, 09:13

Nie ma określonego ciśnienia dla wszystkich układów, wszystko zależy jaką ilość ciśnienia ma magazynować akumulator, a jaka ma ujść przez zawór przeciążeniowy no i od tego pod jakim ciśnieniem pracują siłowniki hydrauliczne. Najlepiej dowiedzieć się u producenta lub sprzedawcy/serwisu.
Pawlos
Zaczynający przygodę
 
Posty: 19
Obrazki: 0
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:16

Komentarz przez gonzo » N, 21 czerwca 2015, 10:16

Jeżeli są dwa akumulatory możesz jeden ustawić na niskie ciśnienie i wtedy będzie działał przy pustym wysięgniku a drugi na wysokim ciśnieniu azotu przy wysięgniku obciążonym(membrana w pierwszym będzie wtedy całkowicie zgniatać małą objętość azotu). Przy jednym akumulatorze musisz zdecydować czego bardziej potrzebujesz, podejrzewam że wybierzesz amortyzację pustego wysięgnika. W takim wypadku będzie to pewnie gdzieś 40-50 bar. Koledzy opisywali kiedyś sposób ustawiania idealnego ciśnienia ale wyleciał mi on z pamięci. Musiałbyś na czacie dopytać.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1089
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Powrót do Ładowcze czołowe