@szablowiak I tu sie z Toba zgodze, mam t5.105EC. W pracach lekkich Nie powiem czuć moc i brak tej mułowatości, ale Jak orałem czy talerzowałem czuć było ze ma ciezko i jak sie nie trzymało obr powyzej 1600 to lubiał siadac gdzie glina była wtedy trzeba było redukowac. W talerzówce Ruskiej 3m Ursus 1014 podczas talerzowania łaki latał max 4 terenową gdzie potrafił sie zdusic... Ten nuby 12km wiecej ale tam gdzie ciezka darna i mokro było 7km/h wiecej nie wyciskał bo na wyzsych biegach poprostu siadał... Co do Transportu 912 wjezdzajac na wage cała masa wynosiła 34-35t (zalezało od jakosci pszenicy) i nie powiem bo 80km jakoś tam dawało rade, wiadomo gorki jeszcze było nie widac ale juz było czuć. Tu wiadomo jedzie sie szybciej, ale jak Ciagłem hl-ki z rzepakiem 25t brutto na wadze To po drodze głownym biegiem nawet na prostych była 15 a nie 16. Chyba ze była długa prosta bez zadnych górek wtedy ta 16 tyrałem.. Ale znajomy sie Pytał bo ma identyczego Tylko ze DC jak idze, a Ja prosto i otwarcie identycznie zdychał jak 912 Tylko ze Tu szybciej i lepszy komfort jazdy
Nie oszukujmy sie To Tylko 3,4l, a Przypomnę stara podciwa 60-tka ma 3,1l
i na dodatek ten zasrany Filtr czastek stałych.. Podsumowujac szatan i mega oszczedny w lekkich pracach, w ciezkich Już szału nie robi i zbytnio oszczedny nie jest
Mielismy chceć kupienia t6.150 AC, lecz poprostu to juz za duzy ciagnik byl na nasze warunki podwórkowe... A ten nie powiem bo skubaniec to zwrotny jest