
http://www.youtube.com/watch?v=6KIyTVE4 ... re=mh_lolz
pewnie jechać by jechał, gorzej z kierunkiem jazdywersik21 napisał(a):A tak:p, myslisz ze DF z 3 tonami by dał rade normalnie jechać??
 takie to trochę nie wygodne mi się wydaje do załadunku i jazdy w porównaniu do zawieszanego. Trzeba po drabince latać, a tak to sobie na podnośniku opuścisz i już nie trzeba tak wysoko te 3 tony podnosić. Pewnie są tego zalety np. większy załadunek, lepsza widoczność na rozsiewacz i dlatego pytam jakie masz doświadczenia i dlaczego taki system?
 takie to trochę nie wygodne mi się wydaje do załadunku i jazdy w porównaniu do zawieszanego. Trzeba po drabince latać, a tak to sobie na podnośniku opuścisz i już nie trzeba tak wysoko te 3 tony podnosić. Pewnie są tego zalety np. większy załadunek, lepsza widoczność na rozsiewacz i dlatego pytam jakie masz doświadczenia i dlaczego taki system?


 zaczyna sie od 120 tys, ten jest z wózkiem i mi to różnicy nie robi, tzn nie przeszkadza, a moge małym ciągnikiem ciagac
 zaczyna sie od 120 tys, ten jest z wózkiem i mi to różnicy nie robi, tzn nie przeszkadza, a moge małym ciągnikiem ciagac  , a nie 200 KM kontra 3 tonki, tamte overumy co mailem to po 5 i 6 ton ladownosc i ursus 1014 latal
, a nie 200 KM kontra 3 tonki, tamte overumy co mailem to po 5 i 6 ton ladownosc i ursus 1014 latal 

Guzik napisał(a):@brzozak a co ci się nie podoba w takiej koncepcji ?
Przecież jesteś zwolennikiem maszyn ciąganych.
 ale brzozak nam się chyba starzeje bo zmienia mu się koncepcja
  ale brzozak nam się chyba starzeje bo zmienia mu się koncepcja  

 
  
 
 I nie pomnę jaką wojnę na tych górach toczy tylnymi kołami
  I nie pomnę jaką wojnę na tych górach toczy tylnymi kołami  no jest plusów
 no jest plusów  A na ZG-B nie stac nas narazie
 A na ZG-B nie stac nas narazie 


 .
 .








 .
 .