T5.105 Electro Command

T5.105 Electro Command


Pt, 19 lipca 2013, 20:39
3995
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Opis obrazka

W trakcie testów

Komentarz przez erni0402 » Pt, 19 lipca 2013, 20:47

Jak wypadł?
erni0402
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 4
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 13:40

Komentarz przez godziu89 » Pt, 19 lipca 2013, 20:55

test trwa :D Bardzo fajny ciagniczek, szczególnie skrzynia która jest bardzo podobna do dyna 4 w MF
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez piston15 » Pt, 19 lipca 2013, 21:09

Wiele chcą za niego ? :)
Avatar użytkownika
piston15
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 313
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 16:05
Lokalizacja: Malbork/ POMORSKIE

Komentarz przez godziu89 » Pt, 19 lipca 2013, 21:12

ten dokładnie 169 netto, jest to cena za ciągnik demo, u mnie jest jako pierwszy a za tydzień ma być na pokazach pod Krakowem
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez maksiu » Pt, 19 lipca 2013, 21:18

4 grupy po 4 stopnie PS. To jest ta wyjąca skrzynia o ile dobrze kojarzę ;)
Indżoj de sajlens.
--------------------
Liczniki hektarów, sterownik ścieżek technologicznych.
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Komentarz przez godziu89 » Pt, 19 lipca 2013, 21:20

tak dokładnie, hmm czy ja wiem czy wyjąca, jest troche głosna ale w środku w miare przyjemnie jest
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez michal94 » Pt, 19 lipca 2013, 21:20

Wiesz może gdzie dokładnie ma odbyć się ten pokaz?
michal94
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): Pt, 5 lipca 2013, 14:17
Lokalizacja: Siedlce

Komentarz przez godziu89 » Pt, 19 lipca 2013, 21:31

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowy Instytut Badawczy Grodkowice 1 data 25-07 od godziny 11
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez michal94 » Pt, 19 lipca 2013, 21:37

dzieki;)
michal94
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): Pt, 5 lipca 2013, 14:17
Lokalizacja: Siedlce

Komentarz przez godziu89 » Pt, 19 lipca 2013, 21:38

nie ma za co
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez bobek » Pt, 19 lipca 2013, 22:19

Strasznie wyje ten electro command i często trzeba go kalibrować, bo lubi szarpać. :(
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez maksiu » Pt, 19 lipca 2013, 22:48

Jak to jest, że stare JD miały PS na linkę, bez komputerów i to działało dobrze...;)
Indżoj de sajlens.
--------------------
Liczniki hektarów, sterownik ścieżek technologicznych.
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Komentarz przez adikpl » So, 20 lipca 2013, 08:29

Ciekawe jak na jego tle będzie wypadać Farmall U Pro
Avatar użytkownika
adikpl
Zaczynający przygodę
 
Posty: 35
Obrazki: 14
Dołączył(a): Cz, 6 września 2012, 17:09
Lokalizacja: BLM

Komentarz przez godziu89 » So, 20 lipca 2013, 08:29

A z kąd takie spostrzeżenia posiadacie ?? szarpnięcie występuje tylko pomiędzy zmianą zakresu ale tylko na wolnej skrzyni
W Pro skrzynia jest taka sama tylko ma osobną hydraulike
Ostatnio edytowany przez godziu89 w So, 20 lipca 2013, 08:51; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez jaro » So, 20 lipca 2013, 11:49

maksiu napisał(a):Jak to jest, że stare JD miały PS na linkę, bez komputerów i to działało dobrze...;)

Jakie stare-mój ma dopiero 8 lat :)
jaro
Zaczynający przygodę
 
Posty: 50
Obrazki: 94
Dołączył(a): N, 15 lipca 2012, 10:21

Komentarz przez adikpl » N, 21 lipca 2013, 14:59

Farmall U Pro ma całkowicie inną skrzynię i tylny most ZF-Steyr, który może okazać się receptą na energochłonny układ przeniesienia napędu wywodzący się z Fiata
Proszę: http://mobile.investinaustria.at/EN/Home/Press/News/ZF+Steyr+produces+for+CNH.aspx
Obrazek

Mam nadzieję, że DLG przetestuje każdą ze skrzyń używanych przez koncern CNH w tym zakresie mocy
Avatar użytkownika
adikpl
Zaczynający przygodę
 
Posty: 35
Obrazki: 14
Dołączył(a): Cz, 6 września 2012, 17:09
Lokalizacja: BLM

Komentarz przez godziu89 » N, 21 lipca 2013, 19:49

skrzynia niejest inna ma dodatkowo ten zbiornik oleju który jest tylko do skrzyni a most który jest w casie i steyerze ( w opcji) jest również w opcji w NH
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez Kristaps » N, 21 lipca 2013, 22:35

Skrzynia na pewno lepsza jak DC. W JD 5M i R skrzynia też dupy nie urywa, rewers szarpie.
Wie ktoś może kiedy będzie T6. Auto Command?
,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher
Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie.
Avatar użytkownika
Kristaps
Zaczynający przygodę
 
Posty: 18
Obrazki: 63
Dołączył(a): Śr, 20 czerwca 2012, 18:16
Lokalizacja: East side

Komentarz przez adikpl » Pn, 22 lipca 2013, 17:28

Ale ten most tyczy się prostszych serii T5 i Farmall U, standardowo jest z kołami R34 a opcjonalnie wzmocniony R38. Wersja ElectroCommand ma standardowo R38.

Długości poszczególnych ciągników
T5000: 2350 mm
T5 Dual Command: 2350 mm
T5 Electrocommand: 2380 mm
Farmall U: 2350 mm
Farmll U Pro: 2420 mm

Oraz parę zdjęć na których widać różnicę pomiędzy tyłeczkami:
T5 EC
Obrazek

Pro:
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowany przez adikpl w Pn, 22 lipca 2013, 17:36; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
adikpl
Zaczynający przygodę
 
Posty: 35
Obrazki: 14
Dołączył(a): Cz, 6 września 2012, 17:09
Lokalizacja: BLM

Komentarz przez godziu89 » Pn, 22 lipca 2013, 20:25

napewno niejest standardowo na 38 bo u mnie był na 34 a wtyłkach różnica lagi podnośnika i siłowniki wspomagające
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez adikpl » Pn, 22 lipca 2013, 21:54

Spójrz jeszcze na tylną ścianę przekładni głównej, która w moście ZF jest płaska nie wliczając w to wyjścia WOM. W NH są charakterystyczne wypusty ujawniające pochodzenie od Fiatów
Avatar użytkownika
adikpl
Zaczynający przygodę
 
Posty: 35
Obrazki: 14
Dołączył(a): Cz, 6 września 2012, 17:09
Lokalizacja: BLM

Komentarz przez godziu89 » Pn, 22 lipca 2013, 22:00

no tak przyznaje racje ale za niedługo bede miał okazje widzieć wersje pro na żywo (być może i testować) więc zobaczymy czym naprawde się róznią
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Powrót do New Holland