przez wersik21 » N, 10 marca 2019, 18:24
Wyposażenie to:
PRZEDNIA OS KLASY 4 AMORTYZOWANA
OS TYLNA BELKOWA (ROZSUWANA) 98''
STEROWANIE Z BŁOTNIKA TYLNYM TUZ + WOM ORAZ
JEDNĄ PARĄ HYDRAULIKI
JOYSTICK Z 3-MA PRZYCISKAMI - LEWA STRONA
PRZEDNI TUZ/OBCIĄŻNIK 758089 PRZEDNI TUZ PODLACZANY POD ZAWORY
SRODKOWE
TYLNY TUZ 2X110MM CYL-PODN CAP.8700KG-CAT 2/3 SZYBKIE
MOCOWANIE KONCÓWEK+ PRZEGUBY KULOWE
TYLNE ZAWORY HYDRAULICZNE 758060 4 PARY ELEKTRONICZNIE STEROWANYCH TYLNYCH
ZAWOROW HYDRAULICZNYCH
POMPA HYDRAULICZNA O WYDATKU 170 L/MIN
1 MIEDZYOSIOWY ZAWOR EHR
12 LAMP LED (4 Z PRZODU + 4 Z TYŁU DACHU KABINY
+ 2 NA SŁUPKACH KABINY Z TYŁU + 2 NA
WSPORNIKACH KIERUNKOWSKAZÓW). W MASCE 4
HALOGENY + 2 BI- HALOGENY
AUTOMATYKA PRACY NA UWROCI POZIOM 2 (HTS2 - Z
KONFIGURACJĄ ZAWORÓW)
ELEKTRYCZNIE STEROWANE LUSTERKA WSTECZNE -
PODGRZEWANE
TYLNE GNIAZDO ISO BUS 11783 KLASY II. DO
PRECYZYJNEGO STEROWANIA PRACA IMPLEMENTU
COMFORT PACK, FOTEL COMFORT, 40% REDUKCJI
WSTRZĄSÓW, AMORTYZ.PNEUMAT.Z
Koła 489/70/30 I 710/70/38 wąskie z przodu Ale ponoć różnica w styku z podłożem niewiele mniejsza jak przy opinię 600/65/28
I cena za to 470 tys zł netto
Ostatnio edytowany przez
wersik21 w N, 10 marca 2019, 18:30; edytowany 1 raz