

 pewnie przed sezonem sprzęgło bedzie robione. O 7340 nawet nie bede pisał też tylko sprzegło. W JD aby oleje się zmienia.Znajomy ma caseja 150cvx nic nie robił przy nim, kupil dwa lata temu pomocnika T6 i juz dwa razy jakies uszczelniacze robili
  pewnie przed sezonem sprzęgło bedzie robione. O 7340 nawet nie bede pisał też tylko sprzegło. W JD aby oleje się zmienia.Znajomy ma caseja 150cvx nic nie robił przy nim, kupil dwa lata temu pomocnika T6 i juz dwa razy jakies uszczelniacze robili

MaRcOwZu napisał(a):To u nas Forterra podobny przebieg i robione jeszcze nicpewnie przed sezonem sprzęgło bedzie robione. O 7340 nawet nie bede pisał też tylko sprzegło. W JD aby oleje się zmienia.Znajomy ma caseja 150cvx nic nie robił przy nim, kupil dwa lata temu pomocnika T6 i juz dwa razy jakies uszczelniacze robili


 Ale nigdy nie powiem że to awaryjny ciągnik za te pieniądze i zrobienie jej generalnego remontu na 5.5k godzin tzn wymiana tarczek w skrzyni nowe okładziny na tarczy sprzęgła jakieś pierdoły w skrzyni most i silnik nigdy nie ruszany. A jeszcze wycieki na zwolnicach ale miały prawo. Zapomniałem rok temu albo dwa lata temu wymiana EHR
  Ale nigdy nie powiem że to awaryjny ciągnik za te pieniądze i zrobienie jej generalnego remontu na 5.5k godzin tzn wymiana tarczek w skrzyni nowe okładziny na tarczy sprzęgła jakieś pierdoły w skrzyni most i silnik nigdy nie ruszany. A jeszcze wycieki na zwolnicach ale miały prawo. Zapomniałem rok temu albo dwa lata temu wymiana EHR Oprócz tego na gwarancji wymieniana chłodnica (albo nawet dwie, już nie pamiętam dokładnie), a ostatnio dawaliśmy do zgrzewania bo ciekła, cieknąca tylna lewa zwolnica-chyba też dwa razy na gwarancji robili, przednie zwolnice, zarówno lewa jak i prawa kilka razy robiona, wymieniane turbo, sprzęgło, wysprzęglik od sprzęgła. Niedługo półbiegi będą do roboty, bo czasem już nie chcą się załączać, że o pękających tylnych felgach nie wspomnę. W czerwcu pospawane, wypiaskowane, pomalowane i nie dawno zauważyliśmy, że znowu zaczynają pękać, ale obok spawów.
 Oprócz tego na gwarancji wymieniana chłodnica (albo nawet dwie, już nie pamiętam dokładnie), a ostatnio dawaliśmy do zgrzewania bo ciekła, cieknąca tylna lewa zwolnica-chyba też dwa razy na gwarancji robili, przednie zwolnice, zarówno lewa jak i prawa kilka razy robiona, wymieniane turbo, sprzęgło, wysprzęglik od sprzęgła. Niedługo półbiegi będą do roboty, bo czasem już nie chcą się załączać, że o pękających tylnych felgach nie wspomnę. W czerwcu pospawane, wypiaskowane, pomalowane i nie dawno zauważyliśmy, że znowu zaczynają pękać, ale obok spawów.  



