Patryk3802 napisał(a):Długo go masz ? Zadowolony? Dużo obrabia? Lepiej usuń zdjęcie bo ja jak wspomniałem tylko o nim czy o K700 to taki hejt poleciał że...
stary ja nie wiem z jakiej paki Ty się przejmujesz tym że ktoś usilnie próbuje zaglądać Ci do portfela? kij im w ryj i tyle - nie ma co się frustratami przejmować
Tak opony jak w bizonie. Sprawny aczkolwiek muszę go przejrzeć bo stał 2 lata nie odpalany . Mogę zrobić fotorelację z "przeglądu" żeby zainteresowani wiedzieli co i jak powinno być
Znajomek kupił coś takiego, wstawił też koła od biznona, i kabię od bizona dorobił do tego, razem z regulowaną kolumną kierowniczą i siedzeniem pneumatycznym, do silnika dostawił dwie czeskie turbiny, i intercooler, oraz wydech w łupku kabiny od jakiegoś classa, ciągnik wygląda ja Raba, ciągnie nim phxa 7 skib, mocna bestia . Kupił po cenie złomu, sam to skonstruował, robotę robi, i nawet się nie psuje tak mocno.
Koła większe niż fabryczne to trakcja będzie, oby się okazał być egzemplarzem w dobrym stanie.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Kabinę wygłuszać, daj spokój słuchawki wystarczą. Lepiej wyciekami się zająć . Jak dobrać do niego maszyny, to się da w miarę wygodnie pracować. Najgorzej że nie widać nic po lewej stronie.
Chyba oryginały albo przespawywane flansze bo ori od bizona ma za mały otwór na piaste Odrobina luksusu musi być, bo teraz to w nim sama blacha jak w czołgu Tak aczkolwiek jak się już wyczuje gabaryt to nie jest aż tak źle