przez ziemek » So, 26 stycznia 2013, 08:20
Od nowości w jednych rekach,cały w oryginale, przednie błotniki tylko malowane były, z tyłu Stomilki - 90% bieżnika, na przodzie Barumy - jakieś 80%, jedne i drugie radialne.
Na Zegarze 9,980 mth + jakiś 1000 bez licznika. Przy przebiegu ok 8 tyś robiony silnik, skrzynia, podpora przedniego mostu, generalny remont podnośnika- nowa pompa,zawór przelewowy, tuleja podnośnia z tłokiem i pierścieniami, założone 2 nowe siłowniki wspomagające. Uprawowo-siewny podnosił lepiej niż obecny MTZ.
Do zrobienia luz na tulejach przegubów w przedniej osi, uszczelniacz w przystawce przedniego napędu i pierścienie w silniku.
Poszedł za 35,5tysia.
Powód edycji: literówka; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez
sebekwolkasos w So, 26 stycznia 2013, 21:48; edytowany 1 raz
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego."
Marian Bublewicz...