Też mnie to zdziwiło jak go pierwszy raz zobaczyłem. W żadnym innym nie widziałem szybki, może ktoś kiedyś sam zrobił, nie wiem. Ważne że jest, zawsze to troszkę więcej widać.
Fajnie jest sobie posłuchać ryku takiej maszynki jak pracuje na polu przez miedze, bo jakbym ja miał tym robić po 12-14h dzień w dzień to wyszedł bym z siebie
Na kilkunastu hektarach na pewno nie będę robił po 12h dziennie W razie coś zawsze mogę przekładać tlumiki. A tak w ogóle to nie jest głośniej w środku, najbardziej zauważalny jest gwizd turbinki
Ryczy prawie jak mój JD pod obciążeniem, tylko że JD nie kopci.
Właściwie to u mnie turbo tak nie strzela przy odpuszczeniu gazu, tutaj sprężarka więcej ładuje czy jak? Te Case strzelają jak blow-of (czy jakoś tak) w kuzyna Audi 1.8T.
Ostatnio edytowany przez ziemek w Cz, 13 grudnia 2018, 21:43; edytowany 1 raz
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego." Marian Bublewicz...
Silnik 6,6l w 1455 był chyba jednym z lepszych, montowany w ciągnikach, kombajnach, koparkach, ładowarkach z mocą ponad 170KM, nie mówiąc co pokazuje w tractorpullingu
w 1455 przez cały czas produkcji montowany był niezmiennie ten sam silnik z oznaczeniem DT-402, a że kopci, cóż, CDC już nie kopciły no i JD3050 w wersji bez turbo maks maksów co wypluł w seri w czasie testów jeżeli chodzi o zużycie paliwa to 323g/kWh (producent podawał 209g/kWh ) , 1455-255 g/kWh
Ostatnio edytowany przez Mati995 w Pt, 14 grudnia 2018, 16:45; edytowany 1 raz