Case Puma 240 CVX+Gaspardo Attila

Case Puma 240 CVX+Gaspardo Attila


Cz, 11 października 2018, 17:57
3829
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Opis obrazka

Uczestnik castingu :D
Puma, za te pieniądze (480 tyś zł netto) super wybór. Praca skrzyni rewela porównując do TTV, bardzo dużo fajnych rozwiązań. Nawigacja-zajebioza moim zdaniem, najsensowniej wydane 30 tyś. Z minusów-mała kabina, potrzeba wciśnięcia sprzęgła po każdym wejściu przy włączaniu pierwszy raz rewersu, włączanie nawigacji tak samo. Ocena-mocne 4 ;)

Komentarz przez bobek » Cz, 11 października 2018, 18:25

W miarę jeszcze uczciwy pieniądza za to w porównaniu do JD.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez TheBociek1996 » Cz, 11 października 2018, 18:55

Puma ma jeszcze małą kabinę? Co ty chcesz w niej wozić, baby do zbierania ziemniaków?
Avatar użytkownika
TheBociek1996
Nowicjusz
 
Posty: 3
Obrazki: 156
Dołączył(a): So, 24 listopada 2012, 19:47
Lokalizacja: Zachodnia małopolska, Okolice Oświęcimia

Komentarz przez Jasiupila » Cz, 11 października 2018, 18:58

Cena bardzo dobra. Dziwnym trafem dziś od Korbanka dzwonił, od MFa z Lipki też swoją drogą to Fendta chciał mi 824 z 2015 za 650 sprzedac.
W DFie jest więcej miejsca. Jest wygodna, ale ciasna.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez Arek » Cz, 11 października 2018, 19:21

Jak dla mnie ta kabiny jak i w T7 to klaustrofobii można się nabawić.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Piochu » Cz, 11 października 2018, 19:23

Agro-Rami jest u Was dilerem?
Piochu
Zaczynający przygodę
 
Posty: 36
Obrazki: 33
Dołączył(a): Wt, 11 września 2012, 20:31

Komentarz przez Pawel11441 » Cz, 11 października 2018, 19:29

Jeszcze rewers cały czas w pozycji neutralnej jest denerwujący, ale kabina jak dla mnie całkiem znośna, chyba i tak większa niż w naszym Agrotronie.
Ziemia bez ludzi dziczeje.
Avatar użytkownika
Pawel11441
Zaczynający przygodę
 
Posty: 56
Obrazki: 161
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 20:13

Komentarz przez Krzysztof_Kłosek » Cz, 11 października 2018, 19:29

Bierz Pumę 220 w FPS 19x6 i daj se spokój z pseudoVario. Podkręcisz na 240 KM za grosze i jeszcze sporo hajsu zostanie w kieszeni. ;)
Krzysztof_Kłosek
 

Komentarz przez Wemberr2 » Cz, 11 października 2018, 19:41

Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
Avatar użytkownika
Wemberr2
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 0
Dołączył(a): Śr, 10 czerwca 2015, 15:11

Komentarz przez Jasiupila » Cz, 11 października 2018, 19:54

Nie, no narazie będę testował dalej.
Za nie wiele więcej... Za nie wiele więcej będę miał Optuma zaraz się zrobi.
Pumę 200 na PS za 430 oferują. Bez Navi.
Agro Rami w Kowanówku ma filię.
Rewers do przyzwyczajenia jest.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez kris19911 » Cz, 11 października 2018, 20:13

Testuj jeśli masz możliwość, bo to że mówią ci że żólte felgi to moc, a czerwone to lans, to nic. Ty za to zapłacisz i Ty masz być zadowolony.
Ja bym teraz szedł w Valtre, albo MF
kris19911
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 138
Obrazki: 284
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 23:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie/Małopolskie

Komentarz przez bobek » Cz, 11 października 2018, 20:44

@Wemberr2 serwis to kwestia mocno uznaniowa, więc nie generalizujmy markami. ;)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez krzysiek16m » Cz, 11 października 2018, 21:08

Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.

Ta jasne. 3 lata temu 6215r na skrzyni PQ lub AQ kosztował ponad 500k netto. Ostatnio kolega kolega dostał na testy 145r na DD to już 4 przy ofercie z przodu była. Także darowalbym sobie takie rady,jeżeli nie jest się w temacie.
Generalnie ciągniki jakosciwo w ostatnim czasie bardzo się wyrownaly. Ja bym brał tam gdzie lepszy serwis i szybszy czas reakcji.
Avatar użytkownika
krzysiek16m
FIRMA
 
Posty: 59
Obrazki: 47
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 12:51
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Komentarz przez Listonosz » Cz, 11 października 2018, 21:21

Mała kabina? Na pewno bardzo komfortowa i cicho w środku. Mam wrażenie, że jest duzo lepiej wykonana niż w NH, reszta to kwestia przyzwyczajenia.
Avatar użytkownika
Listonosz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 152
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:07

Komentarz przez Wemberr2 » Cz, 11 października 2018, 21:32

krzysiek16m napisał(a):
Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.

Ta jasne. 3 lata temu 6215r na skrzyni PQ lub AQ kosztował ponad 500k netto. Ostatnio kolega kolega dostał na testy 145r na DD to już 4 przy ofercie z przodu była. Także darowalbym sobie takie rady,jeżeli nie jest się w temacie.
Generalnie ciągniki jakosciwo w ostatnim czasie bardzo się wyrownaly. Ja bym brał tam gdzie lepszy serwis i szybszy czas reakcji.


A może to Ty nie jesteś w temacie lub dealer ma wysoką marżę? Jak twierdzisz że ciągniki się wyrównały pod względem jakości to jesteś w dużym błędzie. Nie bez powodu jedne są tańsze od innych. Zobacz sobie chociażby na poukładanie i izolację kabli w JD, Fendt, Valtra i porównaj to z NH czy Case.
Avatar użytkownika
Wemberr2
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 0
Dołączył(a): Śr, 10 czerwca 2015, 15:11

Komentarz przez rolnikzpolski » Cz, 11 października 2018, 21:38

akurat z cenami to krzysiek ma rację ;) w 2015 roku za 6215R DD Ultimate trzeba było położyć praktycznie 500 tyś, wiosną ten sam ciągnik kosztował już bliżej 600 jak 500 :crazy:
rolnikzpolski
 

Komentarz przez TheBociek1996 » Cz, 11 października 2018, 22:03

tak samo jak kombajny Sampo i Sampo Deer zerżnięte łeb w łeb jeden od drugiego ale cena całkiem inna bo żółtej felgi nie ma :lol: nawet położenie kabli te same 8-) 8-) sprzedaż JD poszła w góre w 2017 i 18 to od razu szajba odbija z cenami, ciekawe jak długo. Z Fendtem Valtrą i MF jest na odwrót, zwłaszcza tym ostatnim i jakoś po odejściu z korbankowa dało się zaoferować atrakcyjniejsze ceny.
Ostatnio edytowany przez TheBociek1996 w Cz, 11 października 2018, 22:09; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
TheBociek1996
Nowicjusz
 
Posty: 3
Obrazki: 156
Dołączył(a): So, 24 listopada 2012, 19:47
Lokalizacja: Zachodnia małopolska, Okolice Oświęcimia

Komentarz przez MaRcOwZu » Cz, 11 października 2018, 23:24

Krzysztof_Kłosek napisał(a):Bierz Pumę 220 w FPS 19x6 i daj se spokój z pseudoVario. Podkręcisz na 240 KM za grosze i jeszcze sporo hajsu zostanie w kieszeni. ;)

Panie ile Pan jeździł CVX? Bo ja już ponad 700 godzin. I następny ciągnik będzie też na bezstopniowce. Po co ma pod kręcąc jak może mieć fabrycznie 240 ps? Czemu ma zaoszczędzac trochę hajsu i zabierać sobie komfort i przyjemność z pracy?
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez MaRcOwZu » Cz, 11 października 2018, 23:33

Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.

Żółte felgi zostały żółtymi felgami ale reszta już nie. Przed zakupem rozwazalismy jd 7r ale po rozmowie z użytkownikami darowalismy sobie. Piszesz o jakości wykonania ale chyba nie porównywałes nowych z 6930. Wykonanie to kpina. Co do claasa to co od niego wymagać jak marka poswieca uwagę na inne maszyny swojej produkcji a ciągniki to tak przy okazji produkują
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez bobek » Pt, 12 października 2018, 04:38

Tylko szkoda, że CNH nie ma własnego obiegu oleju dla skrzyni. :)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Wemberr2 » Pt, 12 października 2018, 05:34

@rolnikzpolski na DD w ultimate tak, ale nie na AQ z wajchą.
@marcowzu jak wyszła seria 6030 to każdy krzyczał że to już nie ta jakość, pózniej pierwsza edycja 6R to samo i teraz znowu to samo. Jak coś miało się zmienić to dodali DPF, adblue i inne dziwadła które sprawiają ewentualne problemy. Jakbym miał wybierać coś z CNH to na pewno byłby to case, bo nie ukrywam że mi się podoba, ale maszyna po kilku latach musi być niezawodna, a o CNH różne rzeczy słyszałem. Co do porównania to mam z 6170R znajomego i to naprawdę fajny ciągnik.
Avatar użytkownika
Wemberr2
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 0
Dołączył(a): Śr, 10 czerwca 2015, 15:11

Komentarz przez krzysiek16m » Pt, 12 października 2018, 07:23

@Wemberr2

Zdziwiłbyś się jakie dilerzy mają marże... ;) No ale zadzwonię 300 km dalej, to może dadzą mi 500 PLN taniej...

Tak wyrównały się pod względem jakości. Tzn. moim zdaniem NH zatrzymał się na swoim poziomie, a JD zalicza równię pochyłą. Akurat mam możliwość poznawania różnych ludzi, z różnych firm, także myślę, że wiem co mówię. Opinia bezawaryjności czy tam bardziej długo żywotności JD opiera się raczej na doświadczeniach z serią od 00 do 30, a z drugiej strony awaryjność NH to domena spalonych hamulców i sprzęgieł w TD'kach. Durga sprawa, to w jakim kierunku idzie dana marka, bo według mnie, to w ostatnich latach JD goni konkurencję i nowymi seriami daje tylko odpowiedz: 5R - T5, 6250R - AXION 800, RX - Quadtrack.
Ostatnio tez zauważalne jest, że JD stawia na szukanie nowych klientów albo przejmowanie klientów konkurencji coś na wzór sieci telefonicznych, także aktualni JD'irowcy mogą być zdziwieni. :shh:
Ostatnio ktoś mi sprzedał taką anegdotę. Rozmowa z dilerem JD, który rocznie sprzedaje około 700 maszyn marki. Kolega stwierdza, że pewnie centrala jest z Pana bardzo zadowolona. Po Starszy Pan odkłada papierosa i odpowiada: Oni nigdy nie są zadowoleni. :lol:
Także raczej te wasze opinie, jakieś ankiety zadowolenia itd. odbijają się bez dna. obecnie liczy się wskaźnik sprzedaży, uproszczenie i optymalizacja produkcji, żeby przy jak najmniejszych kosztach wyciągnąć jak największy zysk z dokładnie policzoną czy określoną żywotnością danego elementu czy maszyny.
Avatar użytkownika
krzysiek16m
FIRMA
 
Posty: 59
Obrazki: 47
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 12:51
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Komentarz przez MaRcOwZu » Pt, 12 października 2018, 07:59

bobek napisał(a):Tylko szkoda, że CNH nie ma własnego obiegu oleju dla skrzyni. :)

No nie ma ale jeżeli NH na ac robią po 8 tys to myślę że puma teoche dłużej pochodzi wiec robiąc 1000godzin rocznie na 10 lat mi starczy :D a za 10 lat może juz nie potrzebny będzie mi ciągnik albo będzie mnie stać na fenda 936 vario :D
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez bobek » Pt, 12 października 2018, 08:10

W kwestii awaryjności to się nie wypowiadam, po prostu uważam, że osobna hydraulika w każdym wypadku wpływa na dłuższą żywotność skrzyni. :)

Osobiście nie widzę sensu dopłacać za skrzynie bezstopniową, choć wiele osób która nimi pracuje je chwali. :)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez manir45 » Pt, 12 października 2018, 08:35

AC i 8tys godzin :lol: :lol:
manir45
Nowicjusz
 
Posty: 8
Obrazki: 31
Dołączył(a): Wt, 13 listopada 2012, 17:53
Lokalizacja: Kujawy

Komentarz przez Pawel11441 » Pt, 12 października 2018, 08:44

Mówisz, że tyle nie wytrzyma? W pobliskim dużym gospodarstwie pracuje NH T7070 z 2012 roku, w maju miał nakręcone 22000h i skrzynia podobno nieruszana.
Ziemia bez ludzi dziczeje.
Avatar użytkownika
Pawel11441
Zaczynający przygodę
 
Posty: 56
Obrazki: 161
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 20:13

Komentarz przez manir45 » Pt, 12 października 2018, 08:47

Ale to jeszcze stara seria nh, te nowe jak zrobią połowę tego to będzie dobrze
manir45
Nowicjusz
 
Posty: 8
Obrazki: 31
Dołączył(a): Wt, 13 listopada 2012, 17:53
Lokalizacja: Kujawy

Komentarz przez MaRcOwZu » Pt, 12 października 2018, 09:05

To samo dotyczy się Jd czy innych marek. Zawsze byłem napalony na Jd i nigdy nie brałem innego pod uwagę ale gdy zacząłem szukać ciągnika (prawie rok wybieralem i szukalem) zawiodłem się John deerem. Bylem u paru użytkowników 7r i żaden nie chwalił tego modelu nawet jednego rocznego widziałem w garażu z wyjętą skrzynia która wzięli do USA i ciągnik ponad 4 miesiące stał (słyszałem ze właściciel chce sprzedać ten ciągnik). Będąc u dealera podczas oglądania ciągnika zauważyłem niedomalowane elementy np wieszak od tuż obkrecilem a tu nie pomalowany wiec ta precyzja im uciekła albo zaczynają tak robić jak najszybciej bo trzeba jak najwięcej sprzedawać
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez wyrzyk66 » Pt, 12 października 2018, 09:33

Avatar użytkownika
wyrzyk66
Zaczynający przygodę
 
Posty: 19
Obrazki: 10
Dołączył(a): So, 9 czerwca 2012, 09:33
Lokalizacja: Warmia

Komentarz przez mirek767 » Pt, 12 października 2018, 10:37

wyrzyk66 napisał(a):http://www.farmer.pl/technika-rolnicza/ ... 72168.html


Już niedługo na olx z przebiegiem 5300 ;)
Avatar użytkownika
mirek767
Nowicjusz
 
Posty: 4
Obrazki: 271
Dołączył(a): Cz, 16 sierpnia 2012, 20:20
Lokalizacja: BMN

Komentarz przez brzozak2 » Pt, 12 października 2018, 13:06

bobek napisał(a):Osobiście nie widzę sensu dopłacać za skrzynie bezstopniową, choć wiele osób która nimi pracuje je chwali. :)

Przy duzych mocach, moze sa troche bezpieczniejsze w eksploatacji i mniej narazone na awarie, jesli dojdzie do jakis szarpniec, itp. Ale to tak palcem po wodzie pisane.

W duzym mf nie ma wyboru i spokoj, a po dyna6 claasowej mielismy slabe doswiadczenia.
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 551
Obrazki: 24
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez Jasiupila » Pt, 12 października 2018, 13:13

Tutaj robiliśmy tą Attilą na 40 cm, tutaj są spore górki, radził sobie bardzo dobrze, raz daliśmy na 50 cm i po centymetrach, ale wszedł. Manual by się zadusił. Chociaż musiałbym gdzieś namarac, może ktoś by udostępnił na pokaz, byśmy sprawdzili.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez robercik » Pt, 12 października 2018, 17:38

bobek napisał(a):Osobiście nie widzę sensu dopłacać za skrzynie bezstopniową, choć wiele osób która nimi pracuje je chwali. :)

Jeśli jeździmy samemu to dla samego komfortu warto. Jeden warunek to osobny olej hydrauliczny
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez bobek » Pt, 12 października 2018, 17:44

Jeżdżę df który ma biegi manualne ze sprzęgłem i jakoś nie odczuwam dużego dyskomfortu względem 7530. :mrgreen:
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Duzy1 » Pt, 12 października 2018, 18:16

Bobek to pojeździj autopowr to poczujesz różnicę
Duzy1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 60
Obrazki: 28
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 09:32

Komentarz przez MaRcOwZu » Pt, 12 października 2018, 18:31

To mnie niech przyjedzie to na cvx posadze i zrobi dwa razy 24h+12h to wszystkimi odechce się jeździć :lol:
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez Wemberr2 » Pt, 12 października 2018, 19:03

Z tym osobnym olejem hydraulicznym to nie do końca jest konieczność. Jeśli dbamy o zmianę filtrów i czystość złącz hydraulicznych, nie pożyczamy maszyn, to oddzielny obieg jest niepotrzebny. A bezstopniówka to jest miodzio. Miałem okazję chwilę pojeździć i bez porównania lepiej.
Avatar użytkownika
Wemberr2
Zaczynający przygodę
 
Posty: 11
Obrazki: 0
Dołączył(a): Śr, 10 czerwca 2015, 15:11

Komentarz przez robercik » Pt, 12 października 2018, 19:35

@bobek bo robisz mało godzin. Ja nie twierdzę że skrzynia w JD jest zła, szczerze to mimo wajchy od Bizona bardzo lubię nim jeździć no ale w porównaniu do Vario to inna epoka.
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez deer20 » Pt, 12 października 2018, 19:42

Dokładnie! Vario to jest bajka która kosztuje swoje ale komfortem wynagradza ,zwłaszcza jak się dużo godzin spędza w ciagniku.
Avatar użytkownika
deer20
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 148
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 21:58

Komentarz przez Jasiupila » Pt, 12 października 2018, 19:48

Mnie na Vario szkoda kasy albo po prostu nie stac. CVX jest całkiem spoko.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez MaRcOwZu » Pt, 12 października 2018, 19:58

Kupuje się samochody po 350 tys a na ciągnik wam szkoda 100 dołożyć w którym spedzacie wiekszosc swojego wolnego czasu :lol:
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez bobek » Pt, 12 października 2018, 19:59

Co po ciągniku jak nie ma czym w polu robić. :mrgreen:
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Jasiupila » Pt, 12 października 2018, 20:06

MaRcOwZu napisał(a):Kupuje się samochody po 350 tys a na ciągnik wam szkoda 100 dołożyć w którym spedzacie wiekszosc swojego wolnego czasu :lol:


Jeśli chodzi o mnie to ciągnik na 99% na bezstopniówce. A ciągnik po to większy, żeby jak najmniej czasu w nim spędzac. Do 824 100 tyś nie starczy dołożyc.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez MaRcOwZu » Pt, 12 października 2018, 20:11

Jest jest jeszcze jajca do końca sezonu im spuchną. Aktualnie Puma 170M i Tm wozą towar a 6930 orze ;)
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez Krzysztof_Kłosek » Pt, 12 października 2018, 20:25

MaRcOwZu napisał(a):
Krzysztof_Kłosek napisał(a):Bierz Pumę 220 w FPS 19x6 i daj se spokój z pseudoVario. Podkręcisz na 240 KM za grosze i jeszcze sporo hajsu zostanie w kieszeni. ;)

Panie ile Pan jeździł CVX? Bo ja już ponad 700 godzin. I następny ciągnik będzie też na bezstopniowce. Po co ma pod kręcąc jak może mieć fabrycznie 240 ps? Czemu ma zaoszczędzac trochę hajsu i zabierać sobie komfort i przyjemność z pracy?


Szwagier ma dwie Pumy. Jedna 165 FPS, a druga 160 CVX i jeśli chodzi o typowo uciągowe prace typu gruber, pług preferuje Powershift. Jeśli do transportu czy rozsiewacza to lepszy CVX.

Uważam, że zaoszczędzony pieniądz na szarpanej skrzyni lepiej przeznaczyć na Navi, niż brać ciągnik bez GPS, ale na bezstopniówce. ;)
Ostatnio edytowany przez Gość w Pt, 12 października 2018, 20:27; edytowany 1 raz
Krzysztof_Kłosek
 

Komentarz przez MaRcOwZu » Pt, 12 października 2018, 20:36

Każdy orze jak może :D
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez mateuszkpr » Pt, 12 października 2018, 22:50

Ja choruję na Steyra Terrusa, w ostateczności mógłby być Magnum 8-)
mateuszkpr
 
Posty: 0
Obrazki: 19
Dołączył(a): Pt, 28 września 2018, 07:00
Lokalizacja: Małopolska

Komentarz przez Arek » So, 13 października 2018, 18:41

krzysiek16m napisał(a):Tak wyrównały się pod względem jakości. Tzn. moim zdaniem NH zatrzymał się na swoim poziomie, a JD zalicza równię pochyłą.


Ale tak się dzieje też w innych gałęziach gospodarki. Podobnie w motoryzacji, kiepskie marki tak jak np fiat poszły mocno w góre a te, które kiedyś były premium z jakością idą mocno w dół.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez rolnikzpolski » So, 13 października 2018, 19:13

Wemberr2 napisał(a):@rolnikzpolski na DD w ultimate tak, ale nie na AQ z wajchą.
@marcowzu jak wyszła seria 6030 to każdy krzyczał że to już nie ta jakość, pózniej pierwsza edycja 6R to samo i teraz znowu to samo. Jak coś miało się zmienić to dodali DPF, adblue i inne dziwadła które sprawiają ewentualne problemy. Jakbym miał wybierać coś z CNH to na pewno byłby to case, bo nie ukrywam że mi się podoba, ale maszyna po kilku latach musi być niezawodna, a o CNH różne rzeczy słyszałem. Co do porównania to mam z 6170R znajomego i to naprawdę fajny ciągnik.

to odrazu w M idź jeszcze tańsze :)
rolnikzpolski
 

Komentarz przez Lukasz4255 » N, 14 października 2018, 20:09

Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.
:lol:
Avatar użytkownika
Lukasz4255
FIRMA
 
Posty: 7
Obrazki: 60
Dołączył(a): Wt, 9 października 2012, 08:06

Komentarz przez Lukasz4255 » N, 14 października 2018, 20:12

Wemberr2 napisał(a):
krzysiek16m napisał(a):
Wemberr2 napisał(a):Za niewiele więcej miałbyś 6215R na skrzyni DD. Przemyśl dobrze temat, bo ciągnik dobry, ale żeby nie był po dłuższym czasie tak upierdliwy jak Claasy. Samo podejście serwisu już zmienia całkowicie zadowolenie z marki. Osobiście mogę Ci powiedzieć, że jakbym drugi raz wybierał ciągnik, to tylko z żółtymi felgami.

Ta jasne. 3 lata temu 6215r na skrzyni PQ lub AQ kosztował ponad 500k netto. Ostatnio kolega kolega dostał na testy 145r na DD to już 4 przy ofercie z przodu była. Także darowalbym sobie takie rady,jeżeli nie jest się w temacie.
Generalnie ciągniki jakosciwo w ostatnim czasie bardzo się wyrownaly. Ja bym brał tam gdzie lepszy serwis i szybszy czas reakcji.


A może to Ty nie jesteś w temacie lub dealer ma wysoką marżę? Jak twierdzisz że ciągniki się wyrównały pod względem jakości to jesteś w dużym błędzie. Nie bez powodu jedne są tańsze od innych. Zobacz sobie chociażby na poukładanie i izolację kabli w JD, Fendt, Valtra i porównaj to z NH czy Case.

Żyjesz serią 30. Już nie te czasy.
Avatar użytkownika
Lukasz4255
FIRMA
 
Posty: 7
Obrazki: 60
Dołączył(a): Wt, 9 października 2012, 08:06

Powrót do Case IH