Produkt modyfikacji silnika wysokoprężnego 3250 w wersji gazowej miał znaleźć zastosowanie w ciągnikach sadowniczych i wózkach transportu wewnętrznego.
Prace rozwojowe zatrzymały się na zbudowaniu w 1998 roku prototypu, który nigdy nie znalazł zastosowania w seryjnej produkcji ani ciągników, ani wózków transportu wewnętrznego.
Średnica cylindra: 91,44 mm
Skok tłoka: 127 mm
Objętość skokowa: 2502 ccm
Moc znamionowa: 30 kW (41 KM)
Prędkość obrotowa: 2000 obr./min.
Układ paliwowy wyposażony w:
- reduktor gazowy "Renzo Landi",
- zawór gazowy,
- mieszalnik z przepustnicą,
- regulator obrotów.
Zdjęcie zrobiłem w Muzeum Ursusa.
Pozdrawiam,
Jacek Mocny
Zapraszam na moją stronę:
https://www.jacekmocny.pl/