




 Masz w nim klime ? Jeśli tak to jak działa ?
 Masz w nim klime ? Jeśli tak to jak działa ?
 Kupić JD w tym wyposażeniu z tym przebiegiem to trzeba 200 tyś wyrzucić
 Kupić JD w tym wyposażeniu z tym przebiegiem to trzeba 200 tyś wyrzucić  
 Klime w nim mam, ale jest z nią problem o którym nie wspomniałem. Gdy go kupiliśmy od razu była zepsuta. Sądziliśmy, że przegląd u fachowca i jakieś poprawki, uzupełnienie czynnika załatwią sprawę. Okazało się jednak, że w klimie padł sterownik. "Na krótko" działa super, chłodzi elegancko, ale tak nie można się w klimę bawić, bez sterownika. Ktoś tam Ojcu mówił, że regulator taki z lodówki może załatwić sprawę, ale tak jakoś zostawiliśmy ten temat bez rozwiązania i jeździmy bez klimy. Pomyśli się pewnie dopiero przyszłej wiosny o naprawie.
  Klime w nim mam, ale jest z nią problem o którym nie wspomniałem. Gdy go kupiliśmy od razu była zepsuta. Sądziliśmy, że przegląd u fachowca i jakieś poprawki, uzupełnienie czynnika załatwią sprawę. Okazało się jednak, że w klimie padł sterownik. "Na krótko" działa super, chłodzi elegancko, ale tak nie można się w klimę bawić, bez sterownika. Ktoś tam Ojcu mówił, że regulator taki z lodówki może załatwić sprawę, ale tak jakoś zostawiliśmy ten temat bez rozwiązania i jeździmy bez klimy. Pomyśli się pewnie dopiero przyszłej wiosny o naprawie. Taki byłby do pary idealny, a na CX-a założyłbym ładowacz bo niski i ma okno w dachu. Jeśli on ma 4 półbiegi to ciągnik dla mnie -bajka
  Taki byłby do pary idealny, a na CX-a założyłbym ładowacz bo niski i ma okno w dachu. Jeśli on ma 4 półbiegi to ciągnik dla mnie -bajka  W moim czasem czwarty półbieg by się przydał, a tak muszę wrzucać następny bieg, wytracam przy tym prędkość w robocie itd. Sam wiesz jak to jest jak trzeba ze sprzęgłem wajchować, a tak to bym pyknął 4 półbieg i dalej ognia.
  W moim czasem czwarty półbieg by się przydał, a tak muszę wrzucać następny bieg, wytracam przy tym prędkość w robocie itd. Sam wiesz jak to jest jak trzeba ze sprzęgłem wajchować, a tak to bym pyknął 4 półbieg i dalej ognia. 


 A jak bedzie to czas pokaże, bo zawsze jak planuje po swojemu to wychodzi inaczej
 A jak bedzie to czas pokaże, bo zawsze jak planuje po swojemu to wychodzi inaczej  
 Jak będzie tak samo mułowaty jak w ft to odpada całkowicie
 Jak będzie tak samo mułowaty jak w ft to odpada całkowicie  W przyszłym tyg. mam zamiar przejechać się w okolice Zambrowa do Adrol tam stoi taki sam model, to chce zobaczyć jak to chodzi czy jest sens się tym interesować
 W przyszłym tyg. mam zamiar przejechać się w okolice Zambrowa do Adrol tam stoi taki sam model, to chce zobaczyć jak to chodzi czy jest sens się tym interesować 

Pawel675DT napisał(a):Trochę odrzuca, ale niby starsze Perkinsy były lepsze, kwestia przejechania się i sprawdzeniaJak będzie tak samo mułowaty jak w ft to odpada całkowicie
W przyszłym tyg. mam zamiar przejechać się w okolice Zambrowa do Adrol tam stoi taki sam model, to chce zobaczyć jak to chodzi czy jest sens się tym interesować
Tak to prawdę mówiąc w tej cenie nic ciekawego niema, albo trupy z zachodu z przebiegiem 15-20 tyś mth albo zetor forterra..

 Co do ceny masz rację. My daliśmy za naszego 65 tysi. , rocznik 2004. No powiedzmy, że cena okazyjna, a normalnie takie chodzą np. po 70-75 - i weź znajdź inny ciągnik tej mocy, z podobnym wyposażeniem za ok. 70 tysi
  Co do ceny masz rację. My daliśmy za naszego 65 tysi. , rocznik 2004. No powiedzmy, że cena okazyjna, a normalnie takie chodzą np. po 70-75 - i weź znajdź inny ciągnik tej mocy, z podobnym wyposażeniem za ok. 70 tysi  Można - np. JD 6x00 - będzie z 10 lat starszy, zajechany i na dobry początek to oponki do zmiany, wizualnie do poprawy itd.
  Można - np. JD 6x00 - będzie z 10 lat starszy, zajechany i na dobry początek to oponki do zmiany, wizualnie do poprawy itd.  Zetory często to samo, a i wyposażeniem Zetor będzie odstawał. Z resztą my Zetora nie chcieliśmy.
 Zetory często to samo, a i wyposażeniem Zetor będzie odstawał. Z resztą my Zetora nie chcieliśmy.  
  
  


 Dobry sąsiad ma majora a teść proxime i często robię tymi ciągnikami
 Dobry sąsiad ma majora a teść proxime i często robię tymi ciągnikami  
  
Pawel675DT napisał(a):Spalanie Zetora nie jest mi obce i wiem, że pociągnąć potrafi nieźleDobry sąsiad ma majora a teść proxime i często robię tymi ciągnikami

Z innym ciągnikami to jak piszesz, zjechane jak koń po westernie

 Tym bardziej, że z nowych tylko JD bo o innych tyle sie nasluchalem, aż glowa pęka
 Tym bardziej, że z nowych tylko JD bo o innych tyle sie nasluchalem, aż glowa pęka  A za JD 6120M wyliczyli mi 330tys brutto (sam ciągnik bez ladowacza, bez przedniego tuza) to aż się żyć odechciało
 A za JD 6120M wyliczyli mi 330tys brutto (sam ciągnik bez ladowacza, bez przedniego tuza) to aż się żyć odechciało  

 Kiedyś gadałem z gościem który kupił MC Power6 - krajowy, od pierwszego właściciela i chłodnicy nie było. Ciągnik w ciężkiej robocie dostał wpiernicz, olej się zagrzał i półbiegi poleciały
  Kiedyś gadałem z gościem który kupił MC Power6 - krajowy, od pierwszego właściciela i chłodnicy nie było. Ciągnik w ciężkiej robocie dostał wpiernicz, olej się zagrzał i półbiegi poleciały  - tak mi opowiadał.
 - tak mi opowiadał. Na razie to się z nim raczej spokojnie obchodzimy
  Na razie to się z nim raczej spokojnie obchodzimy  Żebym pod Zambrowem mieszkał to mógłbyś Pawle wpaść na pole
  Żebym pod Zambrowem mieszkał to mógłbyś Pawle wpaść na pole  


 
   Ze swojego doświadczenia wiem, ze przymulone perkinsy zaczęły się od wejścia normy Euro 3A
  Ze swojego doświadczenia wiem, ze przymulone perkinsy zaczęły się od wejścia normy Euro 3A  a wcześniejsze, fajnie się zwijały
 a wcześniejsze, fajnie się zwijały 
