Opony

Opony


Cz, 8 grudnia 2022, 10:59
1094
koks
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 101
Obrazki: 108
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 16:55
Lokalizacja: Żuławy Wiślane

Opis obrazka

Pytanie-czy warto brać opony regenerowane (385/65 r22,5) przyczepa metal-fach. Handlowcy twierdzą, że zażaleń nie ma, bo obecna technologia regeneracji jest na wysokim poziomie. Jakie macie doświadczenia w użytkowaniu nalewek? Czy nic po czasie w nich nie pęka, nie odrywa się?

Komentarz przez piston15 » Pt, 9 grudnia 2022, 08:39

Bandermarkty po kilku latach w metalfachach zrobiły mi się dziury dosłownie, bałem się na nich jeździć, kupiłem triangle i do tej pory nic się z nimi nie dzieje. W pronarach miałem nalewki ale tam było wszystko ok
Avatar użytkownika
piston15
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 313
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 16:05
Lokalizacja: Malbork/ POMORSKIE

Komentarz przez Rychu » Pt, 9 grudnia 2022, 09:04

W warfamie od 2009 w pronarce od 2015 po 8 bar nabite i jeżdżą. W rozrzutniku po 5 sezonach wymienione bo w dwóch płutna puściły. Tyle że rozmiar 500/ 70 r22.5 podobno lotniczy, to mogły dostać po tyłku przy twardym lądowaniu. :lol:
Rychu
 
Posty: 0
Obrazki: 585
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 14:48

Komentarz przez lukaczmarek » Pt, 9 grudnia 2022, 14:32

Do ciężarówek kupujmy opony 385 w cenie około 1500 zł netto powiedzmy ze średniej póki cenowe, nadlewki się nie nadają. Ale to do cieżarówek, do przyczepy która jest użytkowana mało i z małymi prędkościami może był by to sens jak by opony kosztowały połowe tego co nowe
Avatar użytkownika
lukaczmarek
Administrator
 
Posty: 642
Obrazki: 321
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 17:24
Lokalizacja: Łowickie

Powrót do Zdjęcia niskiej jakości