Ten ma skrzynie RC, 4 pary hydrauliki, ośka amortyzowana i tuza to coś ok 248 tyś netto, nawet nie wiem czy zamówiony czy nie, stoi tam ogrom tych smerfów
Kurde tanie. To do 6155M trzeba prawie sete dołożyć ale pytałem telefonicznie o Steyra to najmniejsza 6 od 300 netto no i to chyba raczej odpowiednik T6.. zresztą nie wiem który to którego odpowiednik jakoś nie interesowałem sie dotąd cnh
Ostatnio edytowany przez mirek767 w So, 5 maja 2018, 04:51; edytowany 1 raz
mirek767 napisał(a):Kurde tanie. To do 6155M trzeba prawie sete dołożyć
Mka w porównaniu do tego NH to Belarus.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
w M-ce nawet prowizorycznego joysticka nie ma. Ten nh ma 6 biegów pod obciążeniem a jd 4.
Ktoś ma uprzedzenie do CNH.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Tak, mam uprzedzenie Ale jak patrze ze za td po 11 latach mam szanse wziąść 80 % ceny tego co daliśmy za nowego o uwazam ze taki nh w bieda edyszyn to nie najgłupsze rozwiązanie bo mam dla niego na chwile obecną max 300 godzin rocznie roboty a znając życie to za 10 lat i tak będzie do czegoś za mały. Patrząc na to jak rosną ceny ciągników to za 10 lat on moze byc malo mniej warty niz teraz wiec jest nad czym myśleć..
@mirek767, to nie tylko w nh i ciągnikach tak to działa, w 2011r kupiłem sieczkarnie JD za 94 tysiące z 96r., w 2017 ją sprzedałem za 105 tysięcy a to co wykosiłem przez 6 lat to moje...
W 2014 kupiłem valtrę t173 za 330 netto, teraz za odpowiednik w serii 4 trzeba dać 400 netto, a po 300 netto chodzą t173 z 3000-4000 mth za zegarze
Jak będzie się dziadować na wymianie olejów, filtrów i nie szanować to nic nie pochodzi Ten ciągnik, ale na skrzyni DC jest rakieta. W testach DLG spalanie rekordowo niskie w swojej klasie ciągników, także
Steyr ma odpowiednik T7 i Case Puma tylko w wersji ze skrzynią bezstopniową - Steyr CVT. Skrzynia DC jak na razie została zaprezentowana do serii T6 i odpowiedników Case Maxxum i Steyr Profi.