 
  
 
  
 
   Jak na suche sprzęgło i "bidnego Farmtraca" to dobry wynik, Proxima pewnie by ich stosik zużyła.
  Jak na suche sprzęgło i "bidnego Farmtraca" to dobry wynik, Proxima pewnie by ich stosik zużyła. 
samczyk napisał(a):Oddaj naszemu Andrzejowi do naprawy. W jeden wieczor szlifierka i spawarka elektrodowa naprawi to tak, ze bedzie lepiej jak prosto z fabryki

 
   ale na pewno ponad 5tys...
  ale na pewno ponad 5tys... I tak właściciel Hydrameta przypina do większego tylko jak mysi i na zwózkę słomy bo 690 ma szybszą skrzynię.
 I tak właściciel Hydrameta przypina do większego tylko jak mysi i na zwózkę słomy bo 690 ma szybszą skrzynię.
 może to jakiś trefny model, znajomy nie narzeka bo pług Lemkena 4x40 mu ciąga ale musi trzymać gaz w podłodze.
  może to jakiś trefny model, znajomy nie narzeka bo pług Lemkena 4x40 mu ciąga ale musi trzymać gaz w podłodze.  Wiem że wolnossący zawsze będzie bardziej elastyczny od doładowanego ale Proximy wszystkie mają turbo i aż tak mułowate nie są....
 Wiem że wolnossący zawsze będzie bardziej elastyczny od doładowanego ale Proximy wszystkie mają turbo i aż tak mułowate nie są.... 
 Co do reszty to napiszę to tylko PERKINS - tam niema dwóch takich samych nowych silników, zawsze któryś inaczej chodzi
  Co do reszty to napiszę to tylko PERKINS - tam niema dwóch takich samych nowych silników, zawsze któryś inaczej chodzi  Dla porównania w 675 i w 690 mam ten sam turbodoładowany silnik. W 675 chodzi to jak w wolnossącym - zwija się od samego dołu i szybko wchodzi na obroty
 Dla porównania w 675 i w 690 mam ten sam turbodoładowany silnik. W 675 chodzi to jak w wolnossącym - zwija się od samego dołu i szybko wchodzi na obroty  A w 690 mimo paru kucyków więcej, już jest bardziej przymulony, już tak nie reaguje na pedał gazu, ale niema takiej tragedii jak opisujesz
 A w 690 mimo paru kucyków więcej, już jest bardziej przymulony, już tak nie reaguje na pedał gazu, ale niema takiej tragedii jak opisujesz  Musiał jednak trafić na ten gorszy silnik, ale można to poprawić, tylko weź teraz kase wyłóż
 Musiał jednak trafić na ten gorszy silnik, ale można to poprawić, tylko weź teraz kase wyłóż   
  Jak do ładowacza to moim zdaniem tylko 690
 Jak do ładowacza to moim zdaniem tylko 690  Do 675 juz nawet od pewnego czasu ładowacza nie podpinam
 Do 675 juz nawet od pewnego czasu ładowacza nie podpinam 
 Ten znajomego to jeszcze przejściówka z z 80 4WD już w czarnych korpusach, wkręca się na obroty jak  MF255.
  Ten znajomego to jeszcze przejściówka z z 80 4WD już w czarnych korpusach, wkręca się na obroty jak  MF255.  Ograniczniki skrętu ma skręcone na max'a tak że na promień skrętu narzekać nie można, ale wspomaganie i hydraulika mogły by być mocniejsze.
Ograniczniki skrętu ma skręcone na max'a tak że na promień skrętu narzekać nie można, ale wspomaganie i hydraulika mogły by być mocniejsze. 