JD 5080R+ Tur6

JD 5080R+ Tur6


Pn, 8 września 2014, 21:10
2360
Rychu
 
Posty: 0
Obrazki: 590
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 14:48

Opis obrazka

Akumulatory gazowe.

Komentarz przez jakub16 » Pn, 8 września 2014, 21:19

1000zł starczyło ? Też chcę taki bajer dołożyc bo Trima ma zaszykowane przyłącze pod amortyzację. Wystarczy podłączyć :)
jakub16
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 118
Dołączył(a): Śr, 29 stycznia 2014, 16:42
Lokalizacja: PKS

Komentarz przez johny » Wt, 9 września 2014, 07:31

Lepiej się jeźdź z tym ? Orientujecie się gdzie takie akumulatory się nabija , tankuje ?
johny
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 10
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 19:26
Lokalizacja: Północne Mazowsze

Komentarz przez kamil16251290 » Wt, 9 września 2014, 07:56

@johny, w każdym lepszym zakładzie z hydrauliką siłową powinni nabić. W zeszłym tygodniu zakładałem przedniego tuza z amortyzacją do kuboty i banka od amortyzacji była fabrycznie za dużo nabita i w takim zakładzie zredukowali w niej ciśnienie.
Porady dotyczące maszyn produkcji Unia Kraj, Kuboty .
Avatar użytkownika
kamil16251290
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 361
Dołączył(a): N, 21 października 2012, 09:30
Lokalizacja: Grochówek/Kutno - pow Kutnowski, Woj Łódzkie

Komentarz przez Rychu » Wt, 9 września 2014, 08:08

1tys. starczyło. Nawet trochę zostało.
Wczoraj zakładaliśmy także jeszcze odczuć z jazdy dużo nie ma. Coś tam się buja wysięgnik na nierównościach.
Ciśnienie zredukować można we własnym zakresie. Trudniej je podnieść. ;)
Rychu
 
Posty: 0
Obrazki: 590
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 14:48

Komentarz przez kamil16251290 » Wt, 9 września 2014, 08:13

Jak samemu mozna zredukowac? Przyda mi sie taka informacja na przyszlosc ;)
Porady dotyczące maszyn produkcji Unia Kraj, Kuboty .
Avatar użytkownika
kamil16251290
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 361
Dołączył(a): N, 21 października 2012, 09:30
Lokalizacja: Grochówek/Kutno - pow Kutnowski, Woj Łódzkie

Komentarz przez Rychu » Wt, 9 września 2014, 08:26

Wykręcasz trochę korek , puszczasz z umiarem azot do atmosfery i już ciśnienie niższe.
Rychu
 
Posty: 0
Obrazki: 590
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 14:48

Komentarz przez godziu89 » Wt, 9 września 2014, 08:39

Jeżeli amortyzacja jest konkretna to różnice w jeździe odczuwalna, W turze zamontowanym na case-ie jest taka amortyzacja jak na zdjęciu i tu faktem jest że amortyzacja powiedzmy "działa", natomiast w hydrometalu gdzie rodzaj amortyzatora jest zupełnie inny ta amortyzacja jest odczuwalna i można z ładunkiem śmigać spokojnie !!
Avatar użytkownika
godziu89
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 194
Obrazki: 145
Dołączył(a): Pn, 14 stycznia 2013, 13:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Komentarz przez Pawel675DT » Wt, 9 września 2014, 11:04

Samemu to możecie sobie spuszczać powietrze z kół ;) Najlepiej jechać do zakładu co to robią. Jeśli będzie za mało ciśnienia to chwila moment rozsadzi membranę pod ciężarem i zbiorniczek do wyrzucenia ;) Ostatnio kupowałem zbiorniczek tylko pojedynczy jakby kogoś interesowało to zapłaciłem 300 zł. i był już nabity na 30 bar ;)
Pawel675DT
 

Komentarz przez deer » Wt, 9 września 2014, 11:22

Jak od za małego ciśnienie może rozsadzić membranę :o ?
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Kupię żuka PickUp-a
Avatar użytkownika
deer
Zasłużony dla forum
 
Posty: 115
Obrazki: 149
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 17:56

Komentarz przez Rychu » Wt, 9 września 2014, 12:01

Paweł pojedziesz do zakładu i jak jest za duże ciśnienie to co zrobią? Upuszczą azotu z tą różnicą że za to zapłacisz.
Rychu
 
Posty: 0
Obrazki: 590
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 14:48

Komentarz przez versus » Wt, 9 września 2014, 12:52

Ja jeden raz wybrałem się z zamkniętą amortyzacją na drogę, po 200m się zatrzymałem i ją otworzyłem, szczerze powiedziawszy nie wiem jak bez niej można jeździć ciągnikiem z ładowaczem ;)
W trakcie załadunku z amo trzeba być uważniejszym, nieraz mi się zdarzało że przestawiałem przyczepę/rozrzutnik jak sobie ustawiłem tak aby tylko się zmieścić nad burtą a tu na dołku w ostatniej chwili amo zadziałało i tur się zakołysał ;)
@rychu miałeś tam jakiś uchwyt czy dorabiałeś?
versus
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 38
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 07:54

Komentarz przez Rychu » Wt, 9 września 2014, 13:55

Orginalne miejsce mocowania znajduje się po lewej stronie wysięgnika. Tą bardziej podstawkę niż uchwyt dorabialiśmy sami. Miejsce i ustawienie akumulatorów jest tak dobrane, że z pozycji kierowcy praktycznie ich nie widać w całym zakresie pracy ładowacza.
Rychu
 
Posty: 0
Obrazki: 590
Dołączył(a): Pt, 15 czerwca 2012, 14:48

Komentarz przez Pawel675DT » Śr, 10 września 2014, 18:52

@deer A no widzisz jednak może :) Rozmawiałem z ludźmi z firmy produkującej niedaleko mnie ładowacze, to mówili, że jak nabijali 25 bar do bańki to było dużo przypadków pękniętej membrany, a jak nabijają 30 bar to do tej pory żadnej reklamacji nie było :)

@ Rychu Tak tylko w zakładzie zrobią to z bańką podpiętą pod manometr ;)
Pawel675DT
 

Powrót do Zdjęcia niskiej jakości