Przyczepa

Przyczepa


Wt, 9 lutego 2016, 12:12
3182
Avatar użytkownika
limousine
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 109
Obrazki: 157
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 22:03
Lokalizacja: łódzkie

Opis obrazka

Przed wyjazdem do piaskowania

Komentarz przez koszczew » Wt, 9 lutego 2016, 12:17

Te osie nie za daleko od siebie? Chyba ze jedna skretna ;)
koszczew
Zaczynający przygodę
 
Posty: 33
Obrazki: 229
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 15:48
Lokalizacja: Iwięcino

Komentarz przez limousine » Wt, 9 lutego 2016, 12:22

Osie trochę daleko, jak będzie ciężko skręcać to się przesunie.
Chłop śpi, a mu samo rośnie:)
Avatar użytkownika
limousine
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 109
Obrazki: 157
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 22:03
Lokalizacja: łódzkie

Komentarz przez gonzo » Wt, 9 lutego 2016, 12:23

Skracaj dyszel ile się da :D
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1089
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Komentarz przez limousine » Wt, 9 lutego 2016, 12:27

@gonzo czemu?
Chłop śpi, a mu samo rośnie:)
Avatar użytkownika
limousine
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 109
Obrazki: 157
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 22:03
Lokalizacja: łódzkie

Komentarz przez pioter » Wt, 9 lutego 2016, 12:43

20 tyś starczy na taką z materiałem i robotą??? ile m3???
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 539
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez lukaczmarek » Wt, 9 lutego 2016, 12:51

Przyczepa tylko do jazdy prosto, tylko po asfalcie :)
Avatar użytkownika
lukaczmarek
Administrator
 
Posty: 642
Obrazki: 321
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 17:24
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez limousine » Wt, 9 lutego 2016, 12:54

17 m3. Co do kosztów to gdzieś między 20, a 25 tyś. netto.
Chłop śpi, a mu samo rośnie:)
Avatar użytkownika
limousine
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 109
Obrazki: 157
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 22:03
Lokalizacja: łódzkie

Komentarz przez Piotrek25 » Wt, 9 lutego 2016, 14:55

Za 25tys kupi coś gotowego.
Avatar użytkownika
Piotrek25
Zaczynający przygodę
 
Posty: 49
Obrazki: 44
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 09:14
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Komentarz przez limousine » Wt, 9 lutego 2016, 15:27

Kupi, ale raczej przed remontem niż po.

Co do skręcania to praktyka pokaże, Ale w naczepach mają rozstaw między 1, a 3 osią ponad 2,6 m, a tu jak myślicie ile jest? I ile mają nowe skorupy tandem?
Chłop śpi, a mu samo rośnie:)
Avatar użytkownika
limousine
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 109
Obrazki: 157
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 22:03
Lokalizacja: łódzkie

Komentarz przez LowRider » Wt, 9 lutego 2016, 15:37

nowe tandemy z osiami na 10 szpilek mają rozstaw osi między 1,3 a 1,4m, a te o rozstawie powyżej 1,4m mają mają zwykle skrętną oś
da się tu skrzynie podnieść aby większe koła wsadzić?
LowRider
Zaczynający przygodę
 
Posty: 77
Obrazki: 4
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 19:31

Komentarz przez gonzo » Wt, 9 lutego 2016, 17:08

Sporo będzie na ciągnik nacisku przy takiej długości dyszla, dodatkowo z krótszym będzie zwinniejsza. Co do osi to są to dwie niezależne, niestety u siebie zaobserwowałem że to się dużo gorzej zachowuje od tandemu, jakoś inaczej się naciski rozkładają. Ja swoją muszę zmniejszyć i może wtedy się trochę ucywilizuje.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1089
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Komentarz przez limousine » Wt, 9 lutego 2016, 17:34

@Low Nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko nie opłacalne.

@gonzo zwinniejsza by była, a co do nacisku jesteś pewny?
Ostatnio edytowany przez limousine w Wt, 9 lutego 2016, 17:34; edytowany 1 raz
Chłop śpi, a mu samo rośnie:)
Avatar użytkownika
limousine
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 109
Obrazki: 157
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 22:03
Lokalizacja: łódzkie

Komentarz przez Maniek » Wt, 9 lutego 2016, 18:04

Z takim długim dyszlem to będzie zachodzić jakbyś kamień na linie ciągnął ;) Ten rozstaw osi to też niepotrzebny opór na zakrętach. Chyba im bliżej osie tym lżej się zakręca.
Avatar użytkownika
Maniek
 
Posty: 0
Obrazki: 105
Dołączył(a): Cz, 14 czerwca 2012, 23:19

Komentarz przez LowRider » Wt, 9 lutego 2016, 20:05

@gonzo im dłuższy dyszel, tym nacisk na ciągnik mniejszy
LowRider
Zaczynający przygodę
 
Posty: 77
Obrazki: 4
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 19:31

Komentarz przez gonzo » Wt, 9 lutego 2016, 20:40

Kurczaczki, chyba miałem słabe oceny z fizyki. :oops:
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1089
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Komentarz przez Arek » N, 14 lutego 2016, 12:11

gonzo napisał(a):Co do osi to są to dwie niezależne, niestety u siebie zaobserwowałem że to się dużo gorzej zachowuje od tandemu, jakoś inaczej się naciski rozkładają. Ja swoją muszę zmniejszyć i może wtedy się trochę ucywilizuje.


Połącz przednie poduszki z tylnymi przewodem fi12 i się zrobi zawieszenie współzależnie (czy jak to się tam zwie) takie jak w tandemie.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Powrót do Tandem