Wczoraj widziałem jak bele wozili i kraniec się oderwał od przyczepy i wózek wjechał pod ramę.
Potem się dziwicie, że przyczepy słabe... stara przyczepa a burty podwójne.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
To że stara to nie problem, gorzej jak stara i socjalistyczna z zimnogiętej stali Coś mi to wygląda na to że ktoś nie wyjął sworzni blokujących wywrot??
Ostatnio edytowany przez gonzo w Pt, 15 sierpnia 2014, 09:55; edytowany 1 raz
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jestem Polakiem i piszę po polsku.
gonzo napisał(a):To że stara to nie problem, gorzej jak stara i socjalistyczna z zimnogiętej stali Coś mi to wygląda na to że ktoś nie wyjął sworzni blokujących wywrot??
Ponoć u nas załatwili tak nową przyczepę. Kabel podłączyli i kiprują, tylko, że zapomnieli wyciągać sworzni, wszystko się naprężało ale paka się nie podnosi, więc podjechali większym ciągnikiem i dalej próbują. Na skutek nie trzeba było długo czekać - tłok przebił podłogę
problemu z nowa ramą nie widze, mialem ten sam problem wstawiłem ceownik hutniczy 140 i wzmocnienie go dodatkowo koszt materiału 600zl i za spawanie wzioł 600zł i rama lepsza jak nowa
Przyczepa była załadowana do połowy, przy kiprowaniu gibneło paką na bok mimo że stała na równej wylewce i przy opuszczaniu siłownik składał sie razem z ramą. Po wszystkim okazało się że rama przy siłowniku była od dawna spękana. Najprzyjemniejsze w tym wszystkim jest to że przyczepa nie jest moja tylko pożyczona
Powiedz tak sąsiadowi, od którego pożyczona Pytanie, czy właściciel się dorzuci do remontu czy nie. Osobna sprawa, że należałoby ją zrobić dobrze, znam takich co by to popodcinali, odgięli, zespawali dokładając płaskowników i oddaliby jak gdyby nic się nie stało... Nam tak zaczep naprawiono
W Wieltonie nie ma możliwości założenia sworzni po przekątnej.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Dostajesz dwa bolce fabrycznie i nie pasują po przekątnej.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
D55 30 lat ma metrowe burty ale zato lepsza rama, przy przeróbce na wywrot 3 stronny wzmocniłem ramy i kiprujem do tyłu nawet 8t ziemi . D47 to ma ramę na 4t max.
Znajomy pożyczył 2 lata temu od nas D-55 bo jechał po żwir, uczepił ją do DF M650. Na żwirowni najeb... na nią żwiru ile tylko wlazło i jak zaczął ją szarpać tym DF'em na wszystkie strony tak wyciągnął całą obrotnicę a reszta się została na żwirowni