U mnie prawy stabilizator pękł i się zgubił w trakcie orki i zrobiłem inny, taki na przetyczkę. Mam takie w Fendzie i sadzę że są wygodniejsze niż ten oryginalny z prawej strony w JD.
Porady dotyczące maszyn produkcji Unia Kraj, Kuboty .
Pręt który łączy obydwie szyny zaczepu (za zaczepem kulowym) miałeś taki wyprofilowany, czy dokupiles? My mamy prosty, a tez przydałby się taki, bo nie mozna wyżej podnieść piton fixa.
Ostatnio edytowany przez Listonosz w N, 5 maja 2019, 17:19; edytowany 1 raz
Bez paru godzin 3000. Marco a jakie masz opony ile u Ciebie w 69 godzin? @Szymon nie wiem. W fabryce takie założyli. @ Listonosz pręt dorabiany u ślusaża. @KamilS dołożona sekcja Power Beyond i zrobiony bezciśnieniowy powrót oleju.
Nadz z początku mało po asfaltach jeździł. Tak naprawdę to dopiero trzy sezony z rozrzutnikiem i przy kuku jeździ. Za to rka przednie opony ma już nieźle podjechane. Ale 4500h i większość trasy z ładowaczem.
W naszym fabrycznie sekcja Power Beyond nie była zamontowana. Dokładaliśmy ją w tym roku. Te wyprowadzenia we własnym zakresie były robione. Krone Isobus obsługuje. Sam zawór Power Beyond działa tak że zamiast Ty sterować dźwignią, to steruje nim sygnał hydrauliczny z maszyny. Od tego jest ten trzeci przewód z oznaczeniem LS.