6930 Comfort

6930 Comfort


So, 22 grudnia 2012, 19:08
2936
koszczew
Zaczynający przygodę
 
Posty: 33
Obrazki: 229
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 15:48
Lokalizacja: Iwięcino

Opis obrazka

I kawałek mojego waskiego podworka.

Komentarz przez MaRcOwZu » So, 22 grudnia 2012, 19:15

u nas dziś było -18 rano, Jasiek bardzo ładnie zapalił nawet się nie spodziewałem....
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez pioter » So, 22 grudnia 2012, 19:52

jakby nowy ciągnik nie zapalił, to tylko na złom go wywieź :P

u mnie rano -13 i 4512 który ma ponad 5000mth, nic nie robione przy silniku bardzo ładnie zapalił, nawet się nie spodziewałem...
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 540
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez Guzik » So, 22 grudnia 2012, 19:54

@pioter Każdy ciągnik zapali który ma odpowiedni olej i aku
Guzik
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 298
Obrazki: 113
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 14:11
Lokalizacja: Powiat Gdański

Komentarz przez pioter » So, 22 grudnia 2012, 20:03

nie każdy, nie każdy ;) generalnie diesel podczas odpalania musi się szybko kręcić, bo jak wolno kręci to na dużym mrozie bez szans.

Powód edycji: literówka; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w So, 22 grudnia 2012, 22:09; edytowany 1 raz
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 540
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez MaRcOwZu » So, 22 grudnia 2012, 21:15

pioter mój 4512 już kręci drugi raz licznik i też w każdej chwili zapali...a pisze że janek dobrze zapalił bo teraz z kim bym nie rozmawiał to wszyscy że dużo pali i nie chce zapalić w mrozy itp...,hahaha, no ale myślałem że w taki mróz bedzie trochę telepotać silnikiem ale nic, zapalił i rowno chodził od razu bez chmury białego dymu....ale mam w nim podgrzewacz paliwa i płynu chłodzącego to może zasługa tego

Powód edycji: ortografia; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w N, 23 grudnia 2012, 20:13; edytowany 2 razy
MaRcOwZu
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 282
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 21:11

Komentarz przez sebekwolkasos » So, 22 grudnia 2012, 22:07

U mnie JD z 4514 dobrze palą, Zetor zaczyna się buntować, ale to wina słabego akumulatora który szybko się rozładowuje, trzeba go wymienić (pod prostownikiem pali dobrze). A C-330 jak pali to nie wiem bo w zimę jej nie ruszam. :D
Nie zawsze mów, co wiesz, ale zawsze wiedz, co mówisz - Cesarz Klaudiusz
Avatar użytkownika
sebekwolkasos
Moderator
 
Posty: 246
Obrazki: 133
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 12:56
Lokalizacja: powiat siedlecki (WSI)

Komentarz przez bobek » N, 23 grudnia 2012, 01:14

57 to już przy -5 ma problemy, taki jego urok. Wujo ma 57 to pali lepiej, ale za to 6320 pali gorzej. Najbardziej mi imponuje Df co pali w tegie mrozy, a ma 11 letnie aku.

Powód edycji: literówka; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w N, 23 grudnia 2012, 20:10; edytowany 1 raz
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Baron » N, 23 grudnia 2012, 09:01

MaRcOwZu napisał(a): no ale myślałem że w taki mróz bedzie trochę telepotać silnikiem ale nic, zapalił i rowno chodził od razu bez chmury białego dymu....ale mam w nim podgrzewacz paliwa i płynu chłodzącego to może zasługa tego


Zapalił dlatego że tylko masz podgrzewacz, czy dlatego że zapalasz na ciepłym bloku?

Powód edycji: literówka; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w N, 23 grudnia 2012, 20:09; edytowany 1 raz
Baron
 

Komentarz przez nieklan » N, 23 grudnia 2012, 12:49

bobek napisał(a):57 to już przy -5 ma problemy, taki jego urok. Wujo ma 57 to pali lepiej, ale za to 6320 pali gorzej. Najbardziej mi imponuje Df co pali w tegie mrozy, a ma 11 letnie aku.

znajomego 5620 też ciężko kręci w zimę..

Powód edycji: poprawa literówki w cytacie; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w N, 23 grudnia 2012, 20:26; edytowany 2 razy
Avatar użytkownika
nieklan
 
Posty: 0
Obrazki: 236
Dołączył(a): Wt, 16 października 2012, 20:17

Komentarz przez bartek2800 » N, 23 grudnia 2012, 13:26

Nasz 57 zawsze ciężko kręci, ale nie było sytuacji, żeby nie odpalił. Nawet przy -15, długo nieużywany :)
Jednak, nawet gdy jest powyżej 0 pierwszy obrót wału jest masakrycznie ciężki :|

Powód edycji: ortografia; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w N, 23 grudnia 2012, 20:20; edytowany 1 raz
bartek2800
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 0
Dołączył(a): Wt, 26 czerwca 2012, 17:35

Komentarz przez Szymon » N, 23 grudnia 2012, 13:59

Marco nie cwaniakuj. Odpal nie podgrzewajac, a zobaczysz jak dymi...

Powód edycji: literówka; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w N, 23 grudnia 2012, 20:19; edytowany 1 raz
Liczą ze mną się ci ważni! Na nieważnych kładę lachę!
Szymon
Zaczynający przygodę
 
Posty: 35
Obrazki: 0
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 13:17

Komentarz przez kris19911 » N, 23 grudnia 2012, 15:32

Zielone cwaniaki :lol: Mój pronar jak miał nowe aku tzn przez 3 lata to przy -15 palił na dotyk :D a teraz no cóż... :P
kris19911
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 138
Obrazki: 284
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 23:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie/Małopolskie

Komentarz przez Johny66 » Pn, 24 grudnia 2012, 09:05

JA swojego 66 jak odpalam długo nieużywany tak -15 to raz przekręci i za drugim odpali. :)Ogolnie nie narzekam na odpalanie w JD ;)
Avatar użytkownika
Johny66
Zaczynający przygodę
 
Posty: 14
Obrazki: 330
Dołączył(a): Cz, 21 czerwca 2012, 18:33
Lokalizacja: okolice Ciechocinka :)

Komentarz przez Hospodar » N, 30 grudnia 2012, 09:35

Jak jest dobre paliwo i sprawny akku, to do -20 silniki z zasilaniem CR nie mają większych problemów z rozruchem. W 6930 mam pełen pakiet do rozruchu zimowego (grzałka bloku silnika, podgrzewacz w filtrze paliwa i podgrzewacz oleju przekładniowego, świeca żarowa jest w standardzie) ale jeszcze nie było potrzeby go używać i nie wiadomo czy kiedykolwiek taka potrzeba będzie. Z kolei w 6210 jak już temperatura spada poniżej -5 bez grzałki to bardzo ciężko go obudzić.

Taki mały TIP: jak ktoś nie ma podgrzewacza filtra paliwa, a chciałby mieć taki "home made" to można sobie kupić wkład do podgrzewania lusterek w ciężarówkach i owinąć nim filtr paliwa - nie próbowałem ale podobno elegancko zdaje egzamin a kosztuje niewiele.
Avatar użytkownika
Hospodar
Zaczynający przygodę
 
Posty: 15
Obrazki: 0
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 21:47

Powrót do John Deere