


grigorij napisał(a):Zadowolony jesteś? Czasami mi taki po głowie chodzi za 1530
Mati995 napisał(a):grigorij napisał(a):Zadowolony jesteś? Czasami mi taki po głowie chodzi za 1530
pare mało przemyślanych rzeczy w nich jest, lepiej do TXa dołożyć chyba z tego co miałęm styczność, ale kilka wersji silnikowych było, i do jednej są drogie i mało dostępne części z tego co wiem
Mati995 napisał(a):grigorij napisał(a):Zadowolony jesteś? Czasami mi taki po głowie chodzi za 1530
pare mało przemyślanych rzeczy w nich jest, lepiej do TXa dołożyć chyba z tego co miałęm styczność, ale kilka wersji silnikowych było, i do jednej są drogie i mało dostępne części z tego co wiem
grigorij napisał(a):Zadowolony jesteś? Czasami mi taki po głowie chodzi za 1530
 Przesiadka z M135 była. Jak narazie kilka sezonów bez awarii. Silnik Ford (tak jak i w poprzednim) i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego silnika w nich. Bardzo oszczędne
 Przesiadka z M135 była. Jak narazie kilka sezonów bez awarii. Silnik Ford (tak jak i w poprzednim) i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego silnika w nich. Bardzo oszczędne  A co do TXa no to już bardziej skomplikowany kombajn do tego na elektrozaworach z którymi po tylu latach może się już coś dziać
 A co do TXa no to już bardziej skomplikowany kombajn do tego na elektrozaworach z którymi po tylu latach może się już coś dziać  Na mój areał ten 8060 ideolo i narazie nie planuje go zmieniać
 Na mój areał ten 8060 ideolo i narazie nie planuje go zmieniać 
