Fendt 718

Fendt 718


Pn, 19 stycznia 2015, 09:32
3225
Avatar użytkownika
wersik21
Zaczynający przygodę
 
Posty: 27
Obrazki: 1039
Dołączył(a): Pt, 13 grudnia 2013, 22:50
Lokalizacja: Powiat Kołobrzeski

Opis obrazka

@Macursus: Chodzi o tego Fendt-a :D Tylko to jest najprostsza wersja jaką wziął Jacek :) to może i tyle dał juz nie pamietam.
I zobacz były pracownik u dealera New Hollanda wybrał Fendt-a czemu?:D

Komentarz przez Macursus » Pn, 19 stycznia 2015, 10:33

tak własnie tego :D Bo wczesniej miał fendta, to chyba raczej na gorszą półkę nie zejdzie :D Ale zwroć uwage czemu też nie wybrał DF? :D a przecież mogł kupić i tą marke :D
Ostatnio edytowany przez Gość w Pn, 19 stycznia 2015, 10:35; edytowany 1 raz
Macursus
 

Komentarz przez wersik21 » Pn, 19 stycznia 2015, 10:47

Bo miał Fendt-a i chcial skrzynie Vario a w DF nie była do końca sprawdzona i mówil ze nie chce ryzykować :) Ale jak kupil pierwszego Fendt-a to prcowal juz w NH i mówił ze krzywili sie na niego no ale każdy bierze to co uważa za lepsze, za dużo widział może na serwisie i pierdzielił sie w to pakowac :) JA nie mówie źle o NH bo jest tego pełno w okolicy i jeszcze nie slyszalem zeby komuś zabrali na lawecie wiec sie nie spinaj :P hehe
Avatar użytkownika
wersik21
Zaczynający przygodę
 
Posty: 27
Obrazki: 1039
Dołączył(a): Pt, 13 grudnia 2013, 22:50
Lokalizacja: Powiat Kołobrzeski

Komentarz przez Macursus » Pn, 19 stycznia 2015, 10:51

Adaś spiny nie ma :P dlatego napisałem o DF czy napewno wiesz dlaczego go wybrał. W NH Skrzynia AC działa podobanie jak Vario, ale to nie jest to ta sama skrzynia. Oj o tak, najwiecej widział :) ale szczerze Fendt od 4 lat to juz nie jest to samo co teraz. jeszcze jeden znajomy ma 818 z 2005 roku 13 tys H i 2 lata temu kupił 930 i na 3 tysH uszczelke pod głowica wywaliło.. Nh tez sie sypią :P I to jak wiekszosc ludzi mówi strasznie mułowate są :D
Ostatnio edytowany przez Gość w Pn, 19 stycznia 2015, 10:54; edytowany 1 raz
Macursus
 

Komentarz przez Daniel2257 » Pn, 19 stycznia 2015, 12:43

Czyli to jest wersja Power? Dużo go wyniósł? Pewnie i tak powyżej 500 k netto :crazy:
Avatar użytkownika
Daniel2257
Nowicjusz
 
Posty: 1
Obrazki: 129
Dołączył(a): Pn, 30 czerwca 2014, 13:25
Lokalizacja: LBL

Komentarz przez Arek » Pn, 19 stycznia 2015, 13:55

Macursus napisał(a):Adaś spiny nie ma :P dlatego napisałem o DF czy napewno wiesz dlaczego go wybrał. W NH Skrzynia AC działa podobanie jak Vario, ale to nie jest to ta sama skrzynia. Oj o tak, najwiecej widział :) ale szczerze Fendt od 4 lat to juz nie jest to samo co teraz. jeszcze jeden znajomy ma 818 z 2005 roku 13 tys H i 2 lata temu kupił 930 i na 3 tysH uszczelke pod głowica wywaliło.. Nh tez sie sypią :P I to jak wiekszosc ludzi mówi strasznie mułowate są :D


Kiedyś case/steyr brali skrzynie zf, taką samą jak montowali w df ttv. Później podobno case zaczęło produkować swoją skrzynie bezstopniową. Ile w tym prawdy nie wiem ale chyba lepiej żeby nadal montowali zf bo skrzynie wyjec-szarpaniec(mechaniczne) jak to ktoś ładnie nazwał to najlepszych chyba nie należą.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez wersik21 » Pn, 19 stycznia 2015, 14:08

@Daniel: ponoc 560 tys nettoza niego dał
@Arek: ja nie wiem juz jaka to skrzynia dokladnie, ale powiem Ci ze w tym NH co jeździłem tam ma 3 ustawienia skrzyni, i na pierwszym to dajesz gazu i powoli sie rozpedza, alke jak wezmiesz na trzeci ten agresywny to jak gazu lekko to tak rwie jak cholera :D
Avatar użytkownika
wersik21
Zaczynający przygodę
 
Posty: 27
Obrazki: 1039
Dołączył(a): Pt, 13 grudnia 2013, 22:50
Lokalizacja: Powiat Kołobrzeski

Komentarz przez brzozak2 » Pn, 19 stycznia 2015, 14:59

Arek napisał(a):
Macursus napisał(a):Kiedyś case/steyr brali skrzynie zf, taką samą jak montowali w df ttv

W CNH była skrzynia S-matic, a w DF Eccom - obie ZFa.
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 551
Obrazki: 24
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez Arek » Pn, 19 stycznia 2015, 15:35

W DFach teraz też jest S-matic. Eccom był w pierwszych ttvkach 10 lat temu.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez brzozak2 » Pn, 19 stycznia 2015, 16:59

No właśnie wtedy gdy cnh korzystał ze skrzyni ZF-a, a nie swojej, przecież o tym mowa ;) .
brzozak2
Zasłużony dla forum
 
Posty: 551
Obrazki: 24
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 20:55

Komentarz przez michugd1 » Pn, 19 stycznia 2015, 18:36

@wersik
Dorabiał sobie w serwisie właściciel tego ustrojstwa ?
Avatar użytkownika
michugd1
Zaczynający przygodę
 
Posty: 60
Obrazki: 203
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 23:00
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

Komentarz przez Macursus » Pn, 19 stycznia 2015, 18:41

@michugd1 pracował On jako przedstawiciel, przed tym jak ojciec mu przepisał gospodarstwo ;-)
Macursus
 

Komentarz przez Favorit » Pn, 19 stycznia 2015, 19:56

@wersik, @macursus, NIebiesko to zło w każdej postaci, mieliśmy TSA i TVT, oba mułowate, nadające się dobrze do transportu, często w nich nie dawała rady elektronika.
@wersik, we Fendzie masz 2 zakresy w którym jest po cztery rodzaje przyspieszeń, 2zakres i 4tryb to jest ogień, ale tak jak serwisanci i użytkownik @Hubert mówił zakres przełącza się gdy wjeżdża się na pole lub wyjeżdża na drogę, a tryby najlepiej zostawić na 2, bo automatyczne skrzynie nie lubią pod obciążeniem za dużych przyspieszeń. Co do bezawaryjności Fendta, to najmniej awaryjne były favority, ale stare vario jeszcze bez SCR, z małym wyświetlaczem, też jest bezawaryjne, nie wiem jak jest w nowszych bo w okolicy jak są fendty to albo małe albo stare
Obrazek
Avatar użytkownika
Favorit
Zaczynający przygodę
 
Posty: 36
Obrazki: 43
Dołączył(a): Wt, 24 lipca 2012, 12:57

Komentarz przez boku27 » Pn, 19 stycznia 2015, 20:12

Powiedzcie jaki jest sens porównywać NH do Fendta że który lepszy ?????? Przecież różnica w cenie jest tak wielka że szkoda gadać. I niech NH będzie mułowaty i słabszy to za różnice w cenie starczy na pomocnika jeszcze mniejszego. Można się podniecać jego zaletami jak wygoda, skrzynia czy spalanie ale jak mam go spłacać 2 razy dłużej to wolę na co innego przeznaczyć tą kasę. ;)
boku27
Nowicjusz
 
Posty: 9
Obrazki: 119
Dołączył(a): N, 29 września 2013, 22:59
Lokalizacja: barlinek

Komentarz przez Macursus » Pn, 19 stycznia 2015, 20:46

@Favorit u nas to niebieskie zło robi do 280 H rocznie, wiec nie jest zbytnio eksplatowany :D
Macursus
 

Komentarz przez robercik » Pn, 19 stycznia 2015, 21:43

U mnie gdybym musiał kupić 500 za ponad 450 tys netto to jeździłbym dziś 6R. To samo zamiast tej 718 wolałbym 6R. Troszkę cenę przegieli a jakość spadła.
U nas już raczej więcej Fendta nie będzie ;)
Avatar użytkownika
robercik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 43
Obrazki: 153
Dołączył(a): Cz, 29 listopada 2012, 21:53

Komentarz przez MaTeUsZ92 » Wt, 20 stycznia 2015, 13:59

Arek Ja osobiście lubie case i steyera bardziej jak inne marki ale będąc obiektywnym dwie skrzynie(są jeszcze jakieś inne ale takie nijakie do wyższej mocy) FPS i CVX/CVT to bardzo mało w maszynach >130km...
Ale z teg co wiem ma być nowa możliwe że podobna do DD skrzynia w ofercie case/steyera :)
Bo tak właściwie ile jest w takim johnym możliwości wyboru przekładni co chwila jakaś nowość czy to w/w dd czy e23 :crazy:
Avatar użytkownika
MaTeUsZ92
 
Posty: 0
Obrazki: 0
Dołączył(a): N, 7 kwietnia 2013, 17:47
Lokalizacja: WLKP

Komentarz przez Arek » Wt, 20 stycznia 2015, 20:35

brzozak2 napisał(a):No właśnie wtedy gdy cnh korzystał ze skrzyni ZF-a, a nie swojej, przecież o tym mowa ;) .


Czyli teraz cvx to jest steyerowy wymysł, w sensie, że sami sobie skrzynie robią ?
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez gonzo » Wt, 20 stycznia 2015, 20:45

Aktualnie montowane w NH, Case IH oraz Steyr przekładnie CVT- Continously Variable Transmission, są produkowane w Antwerpii w Belgii. Jest to przekładnia wzorowana na s-matic marki ZF lecz trochę pozmieniana.
Występuje w dwóch typach, do ciągników mniejszych z dwoma zakresami mocy mechanicznej (maxxum cvx, mała puma i ich odpowiedniki) oraz w wersji masywniejszej z czterema zakresami (duża puma cvx i odpowiedniki)
Jest tez przekładnia cvt montowana w case magnum i NH T8 ale o tej nic nie wiem.

Wcześniej używane w modelach tvt, cvx i steyr cvt były produkcji ZF była to skrzynia s-matic. Ta konstrukcja ma kilka generacji już i jedna z nich jest teraz montowana w koncernie SDF oraz też chyba dalej w Claas.
http://www.zf.com/media/media/en/document/corporate_2/downloads_1/flyer_and_brochures/agricultural_machinery_flyer/broschuerelandmaschinen.pdf

Mateusz co to ma być za skrzynia nowa w CNH??
Ostatnio edytowany przez gonzo w Wt, 20 stycznia 2015, 20:50; edytowany 1 raz
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1089
Obrazki: 249
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:13
Lokalizacja: powiat Brodnica

Powrót do Fendt

cron