Strona 2 z 2

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 3 marca 2014, 00:43
przez cezarykkaminski
rolnik napisał(a):Kolego wszystkie inne modele tylko nie ten.
ja mam TL i jestem zadowolony choc w ostatnim czasie przeszedł on lekki remont.
Mechanik który mi pomagał był serwisantem w firmie nh sam ma traktory nh i mówił że td-ka to tandetka. strasznie nie polecał mówił, że najgorsze sprzety na rynku i w ogóle w historii new holland-a.
inny model zdecydowanie na tak byle nie td, kolega ma nowa td i nie zachwyca, sam tez jest niemile zaskoczony.....


Używałem 5050 do koszenia, prasowania, usuwania śniegu i lekkiej uprawy i byłem bardzo zadowolony - super widoczność, i wyjątkowa zwrotność (nawroty i skręty). A wymieniałem go z JD 4020 - z korzyścią dla oszczędności paliwa w stosunku do zużywanej mocy. To dobry wielozadaniowy ciągnik na małe obszary i do drobnych zadań.

Re: New hollandy

PostNapisane: Wt, 4 marca 2014, 18:56
przez michal94
witam, miał może ktoś do czynienia z td5.115?

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 19 marca 2014, 21:33
przez WinstonSmith
Takie pytanie: ile TD5050 (albo pokrewny, być może pod tym względem się nie różnią) jest w stanie podnieść na tylnym TUZie? Generalnie chodzi mi o agregat upr-siew. 1t? 1,2t? 1,5t? Dopuszczam możliwość dociążenia przodu (aktualnie 450kg), ale chodzi mi o masę którą jest w stanie sensownie dźwignąć

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 23 marca 2014, 09:17
przez Felusonidasso
TD5040 + Ares L/Z + Poznaniak 3m, podnosił bez problemu, ale przy pełnym zasypie trzeba było podnosić siewnik na hydropaku żeby zawrócić, a i tak potrafił oderwać przód od ziemi. A i z przodu wisiało 400 kg. Na dłuższą metę nie polecam takiego zestawienia.

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 21 czerwca 2014, 20:50
przez Kobys
Mam pytanie dotyczące oleju w skrzyni , czerwona kreska to jest max czy minimum ?

Re: New hollandy

PostNapisane: So, 21 czerwca 2014, 21:28
przez Stasiek_84
a ie masz tych kresek?? U mnie są po trzy, min, max i ekstra, tylko ta najwyższa jest czerwona

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 23 czerwca 2014, 18:11
przez Kobys
u mnie też są trzy na samej górze pisze ekstra wcześniej nie zwróciłem uwagi więc sprawa zamknięta :)

Re: New hollandy

PostNapisane: Cz, 17 lipca 2014, 07:52
przez sebaa98a
czy model TD5.65 posiada Intercooler ?

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 3 listopada 2014, 19:54
przez MrLukash
Czy przekładnia PowerShuttle montowana w NH TD5 idzie w parze z mokrym sprzęgłem?

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 1 grudnia 2014, 12:01
przez mateusz93
Czy jeśli jest założony TUR to ograniczają ciśnienie w układzie hydraulicznym? W NH T5040 + TUR 6 miałem problem z udźwigiem podnośnika. Polecono mi regulować przy rozdzielaczu od Tur-a . Powiem szczerze ,że trochę to pomogło, ale wg mnie to nie jest to co ma być. Może ktoś wie o co tu chodzi?

Re: New hollandy

PostNapisane: Wt, 2 grudnia 2014, 19:31
przez gonzo
Olej prawdopodobnie przez rozdzielacz ładowacza kierowany jest do rozdzielacza podnośnika. Jeżeli zawór przeciążeniowy/nadmiarowy ładowacza kieruje olej prosto do skrzyni to może brakować oleju na podnośnik.
Sprawdź kierunki przepływu oleju, w większych ciągnikach gdzie olej zasila równocześnie ładowacz i podnośnik może być zawór priorytetowy prze-regulowany na korzyść ładowacza dla poprawienia udźwigu i w tym ciągniku już takowy chyba jest.

Re: New hollandy

PostNapisane: Wt, 2 grudnia 2014, 20:02
przez wiesmak
Do ładowacza to najlepiej jak ciągnik ma pompę LS, wtedy bezpośrednio pod pompę wpinamy odpowiedni rozdzielacz ładowacza i pompa steruje przepływem-jak nie używamy ladowacza to wcale nie pompuje ciśnienia na ładowacz, kiedy ruszymy joyem pompa poda ciśnienie. Czasem aż żal patrzeć jak nowy ciągnik z pompą LS ma założony ładowacz i rozdzielacz wpięty w gniazda hydrauliki...

Re: New hollandy

PostNapisane: Wt, 2 grudnia 2014, 20:15
przez mateusz93
Ten ma zwykłą pompę

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 5 grudnia 2014, 18:22
przez mateusz93
Patrzyłem tam dzisiaj to wygląda to na taki układ: http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/mo ... 338610.jpg.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 5 grudnia 2014, 19:32
przez gonzo
Czyli jak pisałem, rozdzielacz ładowacza pozbawia Cię oleju zlewając jego nadmiar bezpośrednio do skrzyni biegów. Ale żeby tak otwarcie promować strony erotyczne, wstydziłbyś się :geek: ;)

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 5 grudnia 2014, 19:56
przez mateusz93
No było pod ręką to się skorzystało ;) . To co należało by zrobić bo jedyna regulacja którą znalazłem to ta od regulacji ciśnienia na rozdzielaczu od Tura.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 5 grudnia 2014, 20:00
przez Pawel675DT
Zegar od ciśnienia w gniazdo i kręcisz zaworem na rozdzielaczu ładowacza do uzyskania odpowiedniego ciśnienia.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 5 grudnia 2014, 20:07
przez mateusz93
A np pod prasę jak podepnę to też powinno być dobrze? Odczytam ciśnienie na manometrze od prasy czy będzie ono wiarygodne?
Z tego co pamiętam jak podpiąłem go do Varianta to przy naciąganiu pasów manometr pokazywał około 200 bar .
Może przyczyna nie jest ciśnienie?

Re: New hollandy

PostNapisane: Pt, 5 grudnia 2014, 20:13
przez gonzo
Manometr prasy pokazuje wzrost ciśnienia w obwodzie hydraulicznym prasy przy zamkniętym zaworze hydrauliki zewnętrznej, nic to więc nie da.

Re: New hollandy

PostNapisane: N, 20 września 2015, 10:25
przez WinstonSmith
Mógłby ktoś podzielić się swoim doświadczeniem:

Jaki olej może być zamiennikiem dedykowanego oleju silnikowego Ambra Mastergold HSP 15W40?
Dowolny mineralny 15W40? Jakiś turbospecjalny olej?

BTW?
Czy ciągnikom serii TD5000 zdarza się brać olej?

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 21 września 2015, 18:52
przez gonzo
Seria TD jest na tyle zaawansowana, że możesz użyć dowolnego oleju mineralnego 15W40 i będzie dobrze, grunt to nie przesadzać z interwałem wymian. Szczególnie że paliwa mamy w Polsce zasiarczone.

Re: New hollandy

PostNapisane: Śr, 30 grudnia 2015, 19:20
przez kotecek
Witam! od kilku miesięcy jestem właścicielem New Hollanda 8160 i zaczynają się małe schody w jego użytkowaniu dlatego potrzebuję pomocy! Jeżeli jesteś w stanie mi pomóc to szacun. Od jakiegoś czasu zaczęły cieknąć mi szybkozłączki, wymieniłem oringi i nadal to się dzieje po zlokalizowaniu wycieku okazało się że po bokach korpusu szybkozłączki są takie zaślepki i to z nich zaczął sączyć się olej. Co zrobić czy one są wymienialne czy nie? i To jest moje pytanie?

Re: New hollandy

PostNapisane: Cz, 31 grudnia 2015, 07:01
przez garek
oddam w dobre ręce nh td 5050 dwa komlety kól wąskie i szerokie. 2300 mth a może 2700. 2009 rok. Koła szerokie praktycznie nie używane. Ciągnik był przyspawany do opryskiwacza.

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 stycznia 2017, 13:12
przez Norbid
Nie wiem czy w odpowiednim umieszczam ten post, ale mam pytanie. W moim new hollandzie TD5.105 po uruchomieniu silnika na wyświetlaczu w miejscu, gdzie normalnie znajduje się akumulator pojawia się klucz z napisem "heavy 0", który po chwili znika. Jednocześnie świeci się ostrzegawczy ikona z żółtym wykrzyknikiem. Ktoś wie co to może być ?

Re: New hollandy

PostNapisane: Pn, 2 stycznia 2017, 17:20
przez Stasiek_84
zajrzyj do instrukcji obsługi, godziny ustawione do dużego przeglądu minęły i dopóki tego nie przestawisz to będzie się pojawiać