Ogłoszenie

Zapraszamy na jesienny zlot, więcej informacji w odpowiednim temacie:
https://fpr.com.pl/viewtopic.php?f=159&t=2914&view=unread#unread


New hollandy

Smerfy

Re: New hollandy

Postprzez cezarykkaminski » Pn, 3 marca 2014, 01:43

rolnik napisał(a):Kolego wszystkie inne modele tylko nie ten.
ja mam TL i jestem zadowolony choc w ostatnim czasie przeszedł on lekki remont.
Mechanik który mi pomagał był serwisantem w firmie nh sam ma traktory nh i mówił że td-ka to tandetka. strasznie nie polecał mówił, że najgorsze sprzety na rynku i w ogóle w historii new holland-a.
inny model zdecydowanie na tak byle nie td, kolega ma nowa td i nie zachwyca, sam tez jest niemile zaskoczony.....


Używałem 5050 do koszenia, prasowania, usuwania śniegu i lekkiej uprawy i byłem bardzo zadowolony - super widoczność, i wyjątkowa zwrotność (nawroty i skręty). A wymieniałem go z JD 4020 - z korzyścią dla oszczędności paliwa w stosunku do zużywanej mocy. To dobry wielozadaniowy ciągnik na małe obszary i do drobnych zadań.
cezarykkaminski
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): Wt, 25 lutego 2014, 17:48
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: New hollandy

Postprzez michal94 » Wt, 4 marca 2014, 19:56

witam, miał może ktoś do czynienia z td5.115?
michal94
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): Pt, 5 lipca 2013, 15:17
Lokalizacja: Siedlce

Re: New hollandy

Postprzez WinstonSmith » Śr, 19 marca 2014, 22:33

Takie pytanie: ile TD5050 (albo pokrewny, być może pod tym względem się nie różnią) jest w stanie podnieść na tylnym TUZie? Generalnie chodzi mi o agregat upr-siew. 1t? 1,2t? 1,5t? Dopuszczam możliwość dociążenia przodu (aktualnie 450kg), ale chodzi mi o masę którą jest w stanie sensownie dźwignąć
WinstonSmith
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 17
Dołączył(a): So, 28 lipca 2012, 17:21

Re: New hollandy

Postprzez Felusonidasso » N, 23 marca 2014, 10:17

TD5040 + Ares L/Z + Poznaniak 3m, podnosił bez problemu, ale przy pełnym zasypie trzeba było podnosić siewnik na hydropaku żeby zawrócić, a i tak potrafił oderwać przód od ziemi. A i z przodu wisiało 400 kg. Na dłuższą metę nie polecam takiego zestawienia.
Avatar użytkownika
Felusonidasso
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 128
Obrazki: 0
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 14:00

Re: New hollandy

Postprzez Kobys » So, 21 czerwca 2014, 21:50

Mam pytanie dotyczące oleju w skrzyni , czerwona kreska to jest max czy minimum ?
Avatar użytkownika
Kobys
Opiekun profilu FB
 
Posty: 132
Obrazki: 89
Dołączył(a): Pn, 24 marca 2014, 23:48
Lokalizacja: Żuławy
Numer GG: 51496701

Re: New hollandy

Postprzez Stasiek_84 » So, 21 czerwca 2014, 22:28

a ie masz tych kresek?? U mnie są po trzy, min, max i ekstra, tylko ta najwyższa jest czerwona
Avatar użytkownika
Stasiek_84
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 117
Obrazki: 35
Dołączył(a): Wt, 29 stycznia 2013, 11:51
Lokalizacja: Warmia i mazury, powiat Olsztyn
Numer GG: 1561556

Re: New hollandy

Postprzez Kobys » Pn, 23 czerwca 2014, 19:11

u mnie też są trzy na samej górze pisze ekstra wcześniej nie zwróciłem uwagi więc sprawa zamknięta :)
Avatar użytkownika
Kobys
Opiekun profilu FB
 
Posty: 132
Obrazki: 89
Dołączył(a): Pn, 24 marca 2014, 23:48
Lokalizacja: Żuławy
Numer GG: 51496701

Re: New hollandy

Postprzez sebaa98a » Cz, 17 lipca 2014, 08:52

czy model TD5.65 posiada Intercooler ?
sebaa98a
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Cz, 17 lipca 2014, 08:28
Lokalizacja: Miechów

Re: New hollandy

Postprzez MrLukash » Pn, 3 listopada 2014, 20:54

Czy przekładnia PowerShuttle montowana w NH TD5 idzie w parze z mokrym sprzęgłem?
Отдыхаем от работы, с воскресенья до субботы...
Obrazek
Avatar użytkownika
MrLukash
Zaczynający przygodę
 
Posty: 47
Obrazki: 285
Dołączył(a): Wt, 10 lipca 2012, 19:52
Lokalizacja: Восточная Польша/Eastern Poland/Pologne de l'Est

Re: New hollandy

Postprzez mateusz93 » Pn, 1 grudnia 2014, 13:01

Czy jeśli jest założony TUR to ograniczają ciśnienie w układzie hydraulicznym? W NH T5040 + TUR 6 miałem problem z udźwigiem podnośnika. Polecono mi regulować przy rozdzielaczu od Tur-a . Powiem szczerze ,że trochę to pomogło, ale wg mnie to nie jest to co ma być. Może ktoś wie o co tu chodzi?
Avatar użytkownika
mateusz93
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): So, 30 listopada 2013, 21:31
Lokalizacja: SLU

Re: New hollandy

Postprzez gonzo » Wt, 2 grudnia 2014, 20:31

Olej prawdopodobnie przez rozdzielacz ładowacza kierowany jest do rozdzielacza podnośnika. Jeżeli zawór przeciążeniowy/nadmiarowy ładowacza kieruje olej prosto do skrzyni to może brakować oleju na podnośnik.
Sprawdź kierunki przepływu oleju, w większych ciągnikach gdzie olej zasila równocześnie ładowacz i podnośnik może być zawór priorytetowy prze-regulowany na korzyść ładowacza dla poprawienia udźwigu i w tym ciągniku już takowy chyba jest.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1024
Obrazki: 171
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 12:13
Lokalizacja: powiat Brodnica
Numer GG: 4140280

Re: New hollandy

Postprzez wiesmak » Wt, 2 grudnia 2014, 21:02

Do ładowacza to najlepiej jak ciągnik ma pompę LS, wtedy bezpośrednio pod pompę wpinamy odpowiedni rozdzielacz ładowacza i pompa steruje przepływem-jak nie używamy ladowacza to wcale nie pompuje ciśnienia na ładowacz, kiedy ruszymy joyem pompa poda ciśnienie. Czasem aż żal patrzeć jak nowy ciągnik z pompą LS ma założony ładowacz i rozdzielacz wpięty w gniazda hydrauliki...
wiesmak
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 85
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 23:43
Lokalizacja: Kutno
Numer GG: 11022549

Re: New hollandy

Postprzez mateusz93 » Wt, 2 grudnia 2014, 21:15

Ten ma zwykłą pompę
Avatar użytkownika
mateusz93
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): So, 30 listopada 2013, 21:31
Lokalizacja: SLU

Re: New hollandy

Postprzez mateusz93 » Pt, 5 grudnia 2014, 19:22

Patrzyłem tam dzisiaj to wygląda to na taki układ: http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/mo ... 338610.jpg.
Avatar użytkownika
mateusz93
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): So, 30 listopada 2013, 21:31
Lokalizacja: SLU

Re: New hollandy

Postprzez gonzo » Pt, 5 grudnia 2014, 20:32

Czyli jak pisałem, rozdzielacz ładowacza pozbawia Cię oleju zlewając jego nadmiar bezpośrednio do skrzyni biegów. Ale żeby tak otwarcie promować strony erotyczne, wstydziłbyś się :geek: ;)
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1024
Obrazki: 171
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 12:13
Lokalizacja: powiat Brodnica
Numer GG: 4140280

Re: New hollandy

Postprzez mateusz93 » Pt, 5 grudnia 2014, 20:56

No było pod ręką to się skorzystało ;) . To co należało by zrobić bo jedyna regulacja którą znalazłem to ta od regulacji ciśnienia na rozdzielaczu od Tura.
Avatar użytkownika
mateusz93
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): So, 30 listopada 2013, 21:31
Lokalizacja: SLU

Re: New hollandy

Postprzez Pawel675DT » Pt, 5 grudnia 2014, 21:00

Zegar od ciśnienia w gniazdo i kręcisz zaworem na rozdzielaczu ładowacza do uzyskania odpowiedniego ciśnienia.
Avatar użytkownika
Pawel675DT
Zaczynający przygodę
 
Posty: 72
Obrazki: 65
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 19:47
Lokalizacja: Mazury

Re: New hollandy

Postprzez mateusz93 » Pt, 5 grudnia 2014, 21:07

A np pod prasę jak podepnę to też powinno być dobrze? Odczytam ciśnienie na manometrze od prasy czy będzie ono wiarygodne?
Z tego co pamiętam jak podpiąłem go do Varianta to przy naciąganiu pasów manometr pokazywał około 200 bar .
Może przyczyna nie jest ciśnienie?
Ostatnio edytowano Pt, 5 grudnia 2014, 21:18 przez mateusz93, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mateusz93
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): So, 30 listopada 2013, 21:31
Lokalizacja: SLU

Re: New hollandy

Postprzez gonzo » Pt, 5 grudnia 2014, 21:13

Manometr prasy pokazuje wzrost ciśnienia w obwodzie hydraulicznym prasy przy zamkniętym zaworze hydrauliki zewnętrznej, nic to więc nie da.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1024
Obrazki: 171
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 12:13
Lokalizacja: powiat Brodnica
Numer GG: 4140280

Re: New hollandy

Postprzez WinstonSmith » N, 20 września 2015, 11:25

Mógłby ktoś podzielić się swoim doświadczeniem:

Jaki olej może być zamiennikiem dedykowanego oleju silnikowego Ambra Mastergold HSP 15W40?
Dowolny mineralny 15W40? Jakiś turbospecjalny olej?

BTW?
Czy ciągnikom serii TD5000 zdarza się brać olej?
WinstonSmith
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 17
Dołączył(a): So, 28 lipca 2012, 17:21

Re: New hollandy

Postprzez gonzo » Pn, 21 września 2015, 19:52

Seria TD jest na tyle zaawansowana, że możesz użyć dowolnego oleju mineralnego 15W40 i będzie dobrze, grunt to nie przesadzać z interwałem wymian. Szczególnie że paliwa mamy w Polsce zasiarczone.
To ja uczę się od was, proszę więc o patrzenie przez pryzmat nauki na moje wypowiedzi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem Polakiem i piszę po polsku.
Avatar użytkownika
gonzo
Administrator
 
Posty: 1024
Obrazki: 171
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 12:13
Lokalizacja: powiat Brodnica
Numer GG: 4140280

Re: New hollandy

Postprzez kotecek » Śr, 30 grudnia 2015, 20:20

Witam! od kilku miesięcy jestem właścicielem New Hollanda 8160 i zaczynają się małe schody w jego użytkowaniu dlatego potrzebuję pomocy! Jeżeli jesteś w stanie mi pomóc to szacun. Od jakiegoś czasu zaczęły cieknąć mi szybkozłączki, wymieniłem oringi i nadal to się dzieje po zlokalizowaniu wycieku okazało się że po bokach korpusu szybkozłączki są takie zaślepki i to z nich zaczął sączyć się olej. Co zrobić czy one są wymienialne czy nie? i To jest moje pytanie?
kotecek
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Śr, 30 grudnia 2015, 20:11
Lokalizacja: Dąbrowa Biał

Re: New hollandy

Postprzez garek » Cz, 31 grudnia 2015, 08:01

oddam w dobre ręce nh td 5050 dwa komlety kól wąskie i szerokie. 2300 mth a może 2700. 2009 rok. Koła szerokie praktycznie nie używane. Ciągnik był przyspawany do opryskiwacza.
Primum non nocere
garek
Zaczynający przygodę
 
Posty: 82
Obrazki: 93
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 21:23

Re: New hollandy

Postprzez Norbid » Pn, 2 stycznia 2017, 14:12

Nie wiem czy w odpowiednim umieszczam ten post, ale mam pytanie. W moim new hollandzie TD5.105 po uruchomieniu silnika na wyświetlaczu w miejscu, gdzie normalnie znajduje się akumulator pojawia się klucz z napisem "heavy 0", który po chwili znika. Jednocześnie świeci się ostrzegawczy ikona z żółtym wykrzyknikiem. Ktoś wie co to może być ?
Norbid
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): Pn, 2 stycznia 2017, 14:08
Lokalizacja: Magnuszew Mały

Re: New hollandy

Postprzez Stasiek_84 » Pn, 2 stycznia 2017, 18:20

zajrzyj do instrukcji obsługi, godziny ustawione do dużego przeglądu minęły i dopóki tego nie przestawisz to będzie się pojawiać
Avatar użytkownika
Stasiek_84
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 117
Obrazki: 35
Dołączył(a): Wt, 29 stycznia 2013, 11:51
Lokalizacja: Warmia i mazury, powiat Olsztyn
Numer GG: 1561556

Poprzednia strona

Powrót do New Holland

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości