Cross +CVX

Cross +CVX


So, 30 sierpnia 2014, 06:47
3105
Avatar użytkownika
Siwy7406
Zasłużony dla forum
 
Posty: 281
Obrazki: 296
Dołączył(a): So, 14 lipca 2012, 19:11
Lokalizacja: warm.-mazurskie/Bartoszyce/Maszewy

Opis obrazka

Normalna prędkość robocza 10-11km/h głębokość ok 20cm

Komentarz przez bobek » So, 30 sierpnia 2014, 08:30

Skrec dyszel w gore bedzie ciapcior lepsze zaparcie mial. ;)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Krzysztof_Kłosek » So, 30 sierpnia 2014, 11:58

Jak ma wieszaki skręcone do końca, a Cross jest wypoziomowany to nie można bardziej skręcić dyszla na śrubie rzymskiej, bo przód będzie głębiej wchodził niż tył. Na moje oko jest OK. Jak mieliśmy wieszaki wykręcone do wirnika a cross był wypoziomowany to zaczep był bardzo nisko nad ziemią. Teraz wieszaki maksymalnie skręciliśmy.

Pochwal się Siwy, ile razy koń Ci zdechł przy nagłym zagłębieniu crossa, np. jak ciągnik był w dołku. :D
Ostatnio edytowany przez Gość w So, 30 sierpnia 2014, 12:33; edytowany 1 raz
Krzysztof_Kłosek
 

Komentarz przez piston15 » So, 30 sierpnia 2014, 12:22

bezstopniówka nie zdechnie :mrgreen:
Avatar użytkownika
piston15
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 313
Dołączył(a): Pn, 11 czerwca 2012, 16:05
Lokalizacja: Malbork/ POMORSKIE

Komentarz przez deer » So, 30 sierpnia 2014, 13:19

@kłos gadasz jak by ciągnik nie miał regulacji pozycyjnej - tylko musiał iść na najniższym położeniu tuz :eh: ?? Do tego trochę pobawić się siłowa regulacją i dopiero się śmiga :).
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Kupię żuka PickUp-a
Avatar użytkownika
deer
Zasłużony dla forum
 
Posty: 115
Obrazki: 149
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 17:56

Komentarz przez Siwy7406 » So, 30 sierpnia 2014, 14:00

@klos nie zdechł ani razu ale zatrzymał sie praktycznie do 0 bo nie zdążył zmienić przełozenia.
@deer dokładnie na zdj. tego nie widać ale dyczel Crossa idzie w górę poziomowanie ustawione na EHR a w zależności od warunków zmieniam proporcje czułości czujnika polożenia TUZ i poślizgu także ciągnik prawie caly czas sam się dociąża. :D
Avatar użytkownika
Siwy7406
Zasłużony dla forum
 
Posty: 281
Obrazki: 296
Dołączył(a): So, 14 lipca 2012, 19:11
Lokalizacja: warm.-mazurskie/Bartoszyce/Maszewy

Komentarz przez redek » So, 30 sierpnia 2014, 15:10

Takie dyskusje o ustawieniu są tyle samo warte, co dyskusje o ustawieniu pługa, w płaskim terenie można się bawić, w pofałdowanym, pagórkowatym tylko koła z przodu ustalające głębokość pracy , może spalanie większe, ale jakość pracy zdecydowanie lepsza
redek
Zasłużony dla forum
 
Posty: 133
Obrazki: 241
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 22:48
Lokalizacja: zachodniopomorskie, powiat Gryfice

Komentarz przez Krzysztof_Kłosek » So, 30 sierpnia 2014, 20:08

Co racja to racja. ;)
Krzysztof_Kłosek
 

Komentarz przez deer » N, 31 sierpnia 2014, 07:47

@redek zgadzam się choć nie do końca, bo koło kopiujące wcale nie przeszkadza używaniu regulacji siłowej, choć trzeba się wtedy trochę nawajchować, szkoda że w nowych ciągnikach nie ma regulacji ciśnieniowej, wtedy koło kopiujące i ustawiasz ciśnienie na hydraulice i już nic nie obchodzi cię :).
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Kupię żuka PickUp-a
Avatar użytkownika
deer
Zasłużony dla forum
 
Posty: 115
Obrazki: 149
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 17:56

Powrót do Pozostałe