Mc MTX120 plus "Star200"

Mc MTX120 plus "Star200"


N, 11 sierpnia 2013, 19:08
3126
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Opis obrazka

Mój zestaw transportowy do zboża ;)

Komentarz przez lukaczmarek » N, 11 sierpnia 2013, 20:03

Super mam prawie taki sam tylko burty do wymiany.
A ty burty sam robiłeś czy ktoś ci robił?
Ostatnio edytowany przez lukaczmarek w N, 11 sierpnia 2013, 20:09; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
lukaczmarek
Administrator
 
Posty: 642
Obrazki: 321
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 17:24
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jerry28 » Pn, 12 sierpnia 2013, 07:00

Burty kupione na Alledrogo od firmy AGROTOMSTAL (tmt_2006), ale pozostawiają sporo do życzenia w kwestii jakości. Brak zachowanych kątów przez co burty do siebie nie chcą pasowac, musieliśmy wspawywać dodatkowe uszczelnienia. Spawy również nie są mocną stroną tego wyrobu, po pierwsze za rzadko zrobione, po drugie było kilka takich spawów, że część połozona jak trzeba na łączeniu materiałów a druga część zjechała trochę i spaw był już tylko na blasze. Kolejna sprawa to malowanie, lepiej kupić bez malowania podkładem, malowanie zostało wykonane na nieodtłuszczony materiał, musieliśmy wszystko czyścić do gołej blachy i malowac od podstaw.
Sami wykonaliśmy centralne dolne otwieranie burt wraz z wszystkimi zamkami oraz drabinkę, górne zamki zostały zakupione w pobliskiej hurtowni.
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez Pavel » Pn, 12 sierpnia 2013, 19:29

Ile m3 wyszło? Jak przymocowaliście dyszel do ramy? masz jakieś dokładniejsze zdjęcia?
Pavel
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 47
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 10:44

Komentarz przez lukaczmarek » Pn, 12 sierpnia 2013, 19:55

hmm to chyba lepiej jak sami sobie burty zrobimy co najwyżej będą z płaskiej blachy a nie falistej
Avatar użytkownika
lukaczmarek
Administrator
 
Posty: 642
Obrazki: 321
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 17:24
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jerry28 » Pn, 12 sierpnia 2013, 20:25

Przyczepka ma w granicach 11m3. Przyczepa jest przedłużona w stosunku do oryginału o 15cm, wstawione są na początku i na końcu kłonice. w Rama ze Stara 200 jest tak ucięta, że wystarczyło jej także na dyszel. W ramę wspawany jest w dwóch miejscach(na końcu ramy, to co widać na zdjęciu oraz jakieś 50 może 60cm dalej drugi) dwuteownik odpowiadający wysokością ramie i do nich jest przyspawany zaczep. Całość jest wzmocniona trójkątami z blachy 10 mm. Planowane było zrobienie zaczepu resorowanego, ale przyczepa jest na resorach więc zrezygnowaliśmy z tego pomysłu. Innych zdjęć nie robiłem.
Burty możesz spróbować zamówić, firma je dowozi własnym transportem. można spróbować dogadać się z nimi, że jeśli np. nie będą zachowane kąty to po prostu ich nie odbierzesz, pozostałe rzeczy da się poprawić ;) no i oczywiście jeżeli je kupować to niemalowane.
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez lukaczmarek » Pn, 12 sierpnia 2013, 21:25

to jeszcze się zapytam ile dałeś za ten komplet burt? rozumiem że są dzielone w połowie?
Avatar użytkownika
lukaczmarek
Administrator
 
Posty: 642
Obrazki: 321
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 17:24
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jerry28 » Wt, 13 sierpnia 2013, 06:38

Ja zapłaciłem za komplet 1zł. Cena rynkowa to około 2800zł za cały komplet z nadstawkami, skosami pod plandekę i szyberkiem z tyłu. Burty nie są dzielone. Kłonice były wstawiane ze względu na dolne otwieranie, prostszy montaż zamków i nadstawek.
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez grzesio31 » Wt, 13 sierpnia 2013, 08:29

Hej, skad dokładniej jestes bo ja tez BP ale nie kojarzę Twojego ciągnika
grzesio31
Zaczynający przygodę
 
Posty: 10
Obrazki: 10
Dołączył(a): So, 9 czerwca 2012, 13:03

Komentarz przez Pavel » Wt, 13 sierpnia 2013, 17:30

Ale miedzy kołąmi a podłogą jest mało niejsca, mniej niż w Starze, czyżbys wyrzucił międzyrame i przyczepa kipruje tylko do tyłu?
Pavel
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 47
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 10:44

Komentarz przez Jerry28 » Wt, 13 sierpnia 2013, 19:51

Bo mój ciągnik nie rzuca się w oczy ;). Powiat Biała Podlaska jest duży, ja mieszkam na jego krańcach środkowo-zachodnich przy żwirowniach.
To był kiedyś Star 200 skrzyniowy sztywny przerabiany na wywrot trójstronny i tak zostało, nadrama nawet jest widoczna na zdjęciu. Przyczepa już trochę siedzi na resorach, w chwili robienia zdjęcia był na niej jeden a może już i dwa zbiorniki z Dominatora 86.
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez Arek » Cz, 14 sierpnia 2014, 20:15

Hamulce masz zrobione w przyczepie ?
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jerry28 » Cz, 14 sierpnia 2014, 20:25

Tak. Są hamulce hydrauliczne. Oryginalne starowskie cylinderki hydrauliczne, tylko uszczelniacze dorobione na zamówienie z materiału olejoodpornego.
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez bobytempelton » Cz, 14 sierpnia 2014, 20:40

Pełna nie gibie traktora? przyznam że pierwsze co się rzuca w oczy to oś przyczepy za bardzo do tyłu jest zamontowana.
bobytempelton
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 107
Obrazki: 63
Dołączył(a): Pt, 6 grudnia 2013, 17:52
Lokalizacja: Swiętokrzyskie Opatów

Komentarz przez Jerry28 » Cz, 14 sierpnia 2014, 21:09

Nie, jedzie całkiem przyzwoicie. Przyczepa jest zaczepiana na piton fix. Oś jest lekko przesunięta do tyłu względem oryginalnego mocowania starowskiego - jakieś 15cm. Może trochę za dużo, ale ciężko było zgadnąć bez obliczeń. W każdym bądź razie na oryginalnym mocowaniu osi przedni zaczep zrywało do góry bez jakiegokolwiek ładunku na przyczepie. Trzeba było coś z tym zrobić. Podobny układ mam w beczkowozie Pichon.
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez Arek » Cz, 14 sierpnia 2014, 21:23

Jerry28 napisał(a):Tak. Są hamulce hydrauliczne. Oryginalne starowskie cylinderki hydrauliczne, tylko uszczelniacze dorobione na zamówienie z materiału olejoodpornego.


I tylko pod ciągnik podpięte? Działają jak należy? Gdzie dorabiałeś uszczelniacze? Fabryczne zaczęły przepuszczać?
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jerry28 » Cz, 14 sierpnia 2014, 21:33

Na oryginalnych nawet nie próbowaliśmy, od razu zostały wymienione na olejoodporne. Dorabiane w jakiejś firmie w Warszawie, która zajmuje się dorabianiem uszczelek, tato miał adres z dawnych lat. Tak, tylko pod ciągnik podpięte nic więcej nie przerabiane. Hamulce brzytwa, trzeba uważać aby głową szyby nie wybić w ciągniku ;).
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez Arek » Wt, 26 sierpnia 2014, 22:19

Możesz podać namiar na tą firmę? Jaki koszt takich uszczelniaczy ?
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Jerry28 » Śr, 27 sierpnia 2014, 05:31

Postaram się znaleźć namiary
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Komentarz przez Jerry28 » Cz, 28 sierpnia 2014, 07:58

"ZEGIR" PRZEDSIĘBIORSTWO
TECHNICZNO-HANDLOWO-USŁUGOWE

Zenobiusz Golonko

ul. Karabeli 2G
01-313 Warszawa,
tel./fax (022) 665-14-06,

tel. kom. 604-995-421 lub 606-814-141

E-mail: biuro@zegir.com.pl

Filia "ZEGIR"
17-200 Orzeszkowo 148
tel./fax (085) 683-21-71, tel. kom. 604-995-421
Jerry28
Zaczynający przygodę
 
Posty: 38
Obrazki: 85
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:02
Lokalizacja: LBI

Powrót do Przyczepy