Schaffer 4580T

Schaffer 4580T


Pn, 27 października 2014, 17:41
3341
Pawel20
Zaczynający przygodę
 
Posty: 49
Obrazki: 58
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 19:29

Opis obrazka

Jednak nie można się będzie pogniewać z C330.

Komentarz przez pioter » Pn, 27 października 2014, 19:33

mówisz ze ta nie zastąpi C330 z Tur1??? ;)
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 539
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez Pawel20 » Pn, 27 października 2014, 19:43

Może jakby cierpiał na nadmiar gotówki, to by przygarnął ciut mniejsza z teleskopem :) Ale tak i tak C330 by została, teoretycznie większa prędkość transportową osiąga ;)
Ja deko nie w temacie? Wszystkie te przeguby trzeba tak piłować, żeby to jechało?
Ostatnio edytowany przez Pawel20 w Pn, 27 października 2014, 19:46; edytowany 1 raz
Pawel20
Zaczynający przygodę
 
Posty: 49
Obrazki: 58
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 19:29

Komentarz przez Jasiupila » Pn, 27 października 2014, 20:10

Bo to ten hydrostat jest. Ja jak wsiadłem, lekko nacisnąłem i nie jedzie, myślę: już zepsułem, a ten mi mówi mocniej. Tam, ale muszą byc przepały :lol:
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez pioter » Pn, 27 października 2014, 20:34

u mnie po betonie 1500rpm, w terenie 2000rpm że by sprawnie szło.

@jasiu pali pewnie połowę co Twoje dżejki ;)
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 539
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez andrzej2110 » Pn, 27 października 2014, 20:35

Tak czytam te opinie pod tymi zabawkami i jak bym miał tyle kasy na to wydać to wole do ciapka załozyc przedni napęd i wspomaganie. Wyjdzie taniej i lepiej.
Avatar użytkownika
andrzej2110
Administrator
 
Posty: 597
Obrazki: 123
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:22

Komentarz przez Favorit » Pn, 27 października 2014, 21:12

@Jasiu , a nie miałes czasem najwyższego biegu włączonego?
Obrazek
Avatar użytkownika
Favorit
Zaczynający przygodę
 
Posty: 36
Obrazki: 42
Dołączył(a): Wt, 24 lipca 2012, 12:57

Komentarz przez Jasiupila » Pn, 27 października 2014, 21:44

@Pioter, Pewnie tak, ale też połowę roboty mniej zrobi :P Chociaż ta ze zdjęcia jest taka optymalna, ta by przypasowała, JCB w obejściu godnie by zastąpiła ;) Tylko że znów za tą kasę to dużo do takiego Weidemana jak twój brakowac nie będzie, a on też jest dośc kompaktowy i robotę już inną zrobi.
A co do biegów to to chyba nie ma tak jak JCB, ze 4 biegi czy tam 6 jak w lepszych wersjach, ale 2 tryby. Dobrze mówię, @Pioter??? Nie wiem co było włączone, stało to jeździłem.
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez maksiu » Pn, 27 października 2014, 21:48

@andrzej2110 - ciapek wszechmocny :mrgreen:
Indżoj de sajlens.
--------------------
Liczniki hektarów, sterownik ścieżek technologicznych.
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Komentarz przez Arek » Pn, 27 października 2014, 21:55

pioter napisał(a):u mnie po betonie 1500rpm, w terenie 2000rpm że by sprawnie szło.

@jasiu pali pewnie połowę co Twoje dżejki ;)


To zejdzie poniżej 3l/h? Bo u mnie jcb średniorocznie wychodzi 3-3,5l/h. :P
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez bobek » Pn, 27 października 2014, 23:40

Merlo tak spala, sprawność w terenie zapewnia reduktor, silnik staje a koła się kręcą. :crazy: Znajomy ma JCB 53X-7X i narzeka, że w robocie spala więcej niż Forterra 11441 z ładowaczem. :crazy:
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez wiesmak » Wt, 28 października 2014, 07:28

@bobek ch*j z takim reduktorem co trzeba się zatrzymać aby go załączyć... :lol: taki hydrostat byłby fajny jakby połączyli go ze skrzynią PS i kilkoma biegami pod obciążeniem.
wiesmak
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 92
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 22:43
Lokalizacja: Kutno

Komentarz przez bobek » Wt, 28 października 2014, 07:55

Jak sobie dopłacisz 6 tysięcy to będziesz miał Shift on the go czyli PS :mrgreen:
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez Jasiupila » Wt, 28 października 2014, 11:12

W JCB to zależy od roboty, ale tą dychę na godzinę trzeba liczyc ;)
Jasiupila
Zaczynający przygodę
 
Posty: 62
Obrazki: 213
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 20:35

Komentarz przez Arek » Wt, 28 października 2014, 12:00

bobek napisał(a):Jak sobie dopłacisz 6 tysięcy to będziesz miał Shift on the go czyli PS :mrgreen:


No i nadal będzie to gorsze rozwiązanie od sprzęgła hydrokinetycznego.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez pioter » Wt, 28 października 2014, 13:30

@jasiu nie wiem jak chodzą inne napędy, nie jeździłem, hydrostat jak jeździ po twardym to ok, ale przez orankę nie wiem czy by przejechał :D

@arek jak lekko to 4l, jak 2000rpm to 5l/h. jaki masz silnik w swojej i ile KM???

małe ładowarki są stosunkowo drogie moja kosztowała prawie tyle co golas jcb 3t i 7m a w konkretnej robocie zrobi połowę tego ale pomimo tego ze robi średnio 1h dziennie warto brać na nią kredyt MR na 15lat, akurat ta maszyna razem z wozem zarobi na siebie.
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 539
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez julek0099 » Wt, 28 października 2014, 15:39

andrzej2110 napisał(a):Tak czytam te opinie pod tymi zabawkami i jak bym miał tyle kasy na to wydać to wole do ciapka załozyc przedni napęd i wspomaganie. Wyjdzie taniej i lepiej.


haha nie ma co Andrzej, masz poczucie humoru. :D :thumbup:
julek0099
Zaczynający przygodę
 
Posty: 19
Obrazki: 0
Dołączył(a): Cz, 29 sierpnia 2013, 21:32
Lokalizacja: Wrocław

Komentarz przez wiesmak » Wt, 28 października 2014, 18:12

Arek napisał(a):
bobek napisał(a):Jak sobie dopłacisz 6 tysięcy to będziesz miał Shift on the go czyli PS :mrgreen:


No i nadal będzie to gorsze rozwiązanie od sprzęgła hydrokinetycznego.

Turbomatik :)
wiesmak
Zaczynający przygodę
 
Posty: 22
Obrazki: 92
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 22:43
Lokalizacja: Kutno

Komentarz przez Arek » Wt, 28 października 2014, 19:42

pioter napisał(a):@arek jak lekko to 4l, jak 2000rpm to 5l/h. jaki masz silnik w swojej i ile KM???


Perkins AK (chyba 1004-40t) 90km turbo.
U mnie sporo chodzi przy lekkich pracach typu przewożenie słomy, palet i wtedy chodzi na 1200-1500 rpm ale i troche po drogach też jeździ na 1800rpm. Sumując całoroczne tankowania i dzieląc przez licznikowe mth wychodzi 3-3,5l/h.
Ostatnio edytowany przez Arek w Wt, 28 października 2014, 19:42; edytowany 1 raz
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Powrót do Ładowarki samojezdne