Gruz i to w dodatku po kruszarce ok. Wadą jest to że w 80% przypadkow jest w nim cegła czerwona w mniejszych i większych ilościach ale jest. W perspektywie dłuższych lat może ona popsuć cała robotę.
TheBociek1996 napisał(a):Gruz i to w dodatku po kruszarce ok. Wadą jest to że w 80% przypadkow jest w nim cegła czerwona w mniejszych i większych ilościach ale jest. W perspektywie dłuższych lat może ona popsuć cała robotę.
Cegła nie przeszkadza. Wiadomo betonowy lepszy, ale i droższy. Akurat w mieście burzyli jakieś stare budy i było co wozić. Płaciłem 15zł/t a i tak na wannach było po 27 t a pisane 24. Transport po mojej stronie.
No cena była super, ale przyznam, że znajomy kolega pracujący na koparce w firmie, która prowadziła rozbiórkę trochę mi pomógł zarezerwować ten towar. Ogólnie w okolicy wówczas najtaniej tłuczeń był po 26zł. Za kruszenie koło mnie koleś kiedyś chciał 10zł/t przy ilości 1000t.
Jaką stosujecie technologię utwardzania kruszywem? Mam na myśli jak po kolei wyglądają warstwy takiej drogi? Korytujecie, jakiś kamień na dno i wyżej to drobne kruszywo? Jakie grubości poszczególnych warstw? Miałbym do zrobienia jakoś ze 170m drogi + kawałek placu do nawrotu i mile widziana byłaby możliwość wjazdu na to tirem.
Maksiu za dużo tutaj nikt nie myślał nad technologią wykorytowaliśmy na około 50cm i zasypaliśmy tłuczniem. Trzeba było na szybko coś zrobić, bo auta z paszą siadały. Na dno wrzuciłem trochę swoich gruzów co po kątach się walały. Ważne, żeby towar miał trochę osiewki, aby tłuczeń się zaklinował.