McCormick G125 & Faro 4000 D Jaguar 830

McCormick G125 & Faro 4000 D Jaguar 830


Pn, 14 września 2015, 07:22
2062
Avatar użytkownika
zetorki
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 304
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:49

Opis obrazka

@pioter na Faro wchodzi tyle samo QQ co i na mojego cynkometa, także dobrze rozbudowany forszaj zabierze 1.5 raza tyle co Faro :P
Ale na pryzmie robi super robotę :brawo:

Komentarz przez pioter » Pn, 14 września 2015, 09:45

To slaby kierowca od faro :D wymiary cynkometu to 4,5x2x1,8 a faro 5,5x2,1x2 znajomy na faro bierze dwa razy tyle co tandemy 6t z oryginalnych nadstawkach, sasiad do celtisa tez ma rorzutnik 8t boki wysokie 1,6m i nic wiecej nie zaladuje niz ja na dwuosiowy ;) rozbudowany t088 to jakies 25m3
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 538
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez zetorki » Pn, 14 września 2015, 11:25

Kierowca od Faro nie sypał na tył, bo jak za dużo na wałki nasypał to na Automacie wyładunku nie chciały się włączać :think: Nie wiem czemu tak się działo :)
Avatar użytkownika
zetorki
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 304
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:49

Komentarz przez pioter » So, 19 września 2015, 18:30

sprzęgło puszczało czy w ogóle nie chciało ruszyć???
18 południk.
pioter
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 240
Obrazki: 538
Dołączył(a): Cz, 7 czerwca 2012, 17:21

Komentarz przez zetorki » So, 19 września 2015, 18:54

W ogóle nie chciało ruszyć...
Avatar użytkownika
zetorki
Zaczynający przygodę
 
Posty: 29
Obrazki: 304
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 20:49

Powrót do Zestawy maszyn