przez Jasiupila » Pt, 5 czerwca 2020, 16:16
Ten ma 145, mnie interesuje 125.
Przekładnia Dynamic Comand. Tego ceny nie znam, ale taki T6.155 Dynamic Comand, z EHR, z monitorem, z turem hydrametu, z funkcją auto (zmiana biegów automatyczna, wysprzęglanie hamulcem, przerzucaniem półbiegów poprzez przesunięcie joya), z małym joyem do tura, tuzem, miękką osią, 12 światłami i innymi bzdetami, 340 tyś do negocjacji.
Wrażenia bardzo pozytywne, nie ma się do czego doczepic. Zaraz jak go odebrałem jechałem nieciekawą drogą, pędziłem 44 km/h, a w nim za wiele czuc nie było. W DFie albo bym jechał 25 km/h, albo bym coś pogubił bo by się urwało. Potem poszedł do prasy. Skrzynia idealnie współpracowała, bardzo przyjemnie się pracowało. Na wieczór woziliśmy baloty. Z pełną przyczepą, bez napędu włączonego rwał grunt, ale po włączeniu napędu i przerzucenie na zakres B to szedł aż miło. 4 cylindry do pracy którą u nas ma robic jak najbardziej pasują, nie ma potrzeby 6. Spalanie-na 11 godzin które u nas zrobił spalił 80 litrów. 2/3 tego co DF.