New Holland TM 120 + Agro-tom TSP 3.0

New Holland TM 120 + Agro-tom TSP 3.0


Śr, 8 sierpnia 2012, 21:44
2079
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Komentarz przez SzEpI-JaCoB » Pt, 10 sierpnia 2012, 18:07

ładnie ładnie

na jaką głębokość ile szedł km/ha?
Avatar użytkownika
SzEpI-JaCoB
 
Posty: 0
Obrazki: 13
Dołączył(a): Cz, 28 czerwca 2012, 18:54

Komentarz przez maksiu » So, 11 sierpnia 2012, 13:17

Około 5 cm, u mnie szedł 10 km/h przy 1900-2000 rpm, 12 km/h również bez problemu, ale raczej wolniej jeździłem żeby dłuta oszczędzić.
U znajomego na ciężkiej ziemi czasami stękał przy 10, ale sporadycznie.
Indżoj de sajlens.
--------------------
Liczniki hektarów, sterownik ścieżek technologicznych.
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Komentarz przez Arek » So, 8 września 2012, 12:58

A na mniejszych obrotach nie paliłby mniej? Ja jeżdżę ok 12km/h przy ok 1600rpm i spalanie wychodzi ok 12,5l/godz.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez maksiu » So, 8 września 2012, 18:51

Jeszcze nie wiem ile pali, jak zrobię licznik to się okaże ;)
Co do niższych obrotów to nie mam przekonania, bo jest słabszy. Kiedyś próbowałem w pługu jechać na 1700 to obroty skakały i wydawało się, że to nie to. Jak tylko dałem 1900 to szedł spokojnie a gdy zrobiło się ciężej, to minimalny spadek i tylko gwizd wyraźniejszy i przyjemniejszy dla ucha się stawał :)
Indżoj de sajlens.
--------------------
Liczniki hektarów, sterownik ścieżek technologicznych.
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Komentarz przez Arek » N, 9 września 2012, 10:46

Widać ma zupełnie inną charakterystykę niż DF bo ja spokojnie na 1500rpm mogę robić.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez maksiu » N, 9 września 2012, 11:15

To ja na 1500 robię tylko biernym zestawem upr.-siewnym. Jadę wtedy 10 km/h na najwyższym biegu w grupie, bez jakiegoś specjalnego obciążenia.
Broną aktywną z siewnikiem jadę na 1700 z prędkością 5-6 km/h. Szybciej nie ma problemu (silnik ma zapas na tych obrotach, wyższe biegi spokojnie daje radę, a i mogę jeszcze zwiększyć obroty do 1900 w razie co), ale brona się nie wyrabia, ma za wolne obroty ustawione (zębatki do przełożenia).

U mnie po prostu od 1500 dopiero turbo zaczyna działać i zaczyna mieć moc, poniżej jest dość mułowaty. Widać to w pługu, jak ruszę z pługiem w ziemi od 1000 rpm to wolno się rozpędza, ale jak tylko osiągnie 1500 to od razu wskakuje na 1900.
Ostatnio edytowany przez maksiu w N, 9 września 2012, 11:16; edytowany 1 raz
Indżoj de sajlens.
--------------------
Liczniki hektarów, sterownik ścieżek technologicznych.
Avatar użytkownika
maksiu
Administrator
 
Posty: 495
Obrazki: 163
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 11:18
Lokalizacja: Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Powrót do New Holland