Zetor 5211+Śmigło

Zetor 5211+Śmigło


Śr, 30 kwietnia 2014, 16:55
2169
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Opis obrazka

u mnie sianokosy rozpoczęte :D

Komentarz przez Piotrek25 » Śr, 30 kwietnia 2014, 17:31

W latach 80-tych i 90-tych obciążniki na tylnych kołach to był standard?
Avatar użytkownika
Piotrek25
Zaczynający przygodę
 
Posty: 49
Obrazki: 45
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 09:14
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Komentarz przez igorass » Śr, 30 kwietnia 2014, 19:57

Tak, były standardem jak również obciążniki osi przedniej. Do tego 5211 ojciec dostał fabryczny komplet narzędzi, smarownicę, wąż do pompowania kół, pełen komplet żarówek, łącznik centralny i wiele wiele innych rzeczy. A jak dziadek w 1963 kupił Zetora 3011 to dostał wszystko to co powyżej plus komplet wtrysków, pompkę do kół, i oleje na wymianę :shock:

A teraz? Dobrze że za kapkę paliwa w baku nie każą dopłacać ... :twisted:
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez kamil16251290 » Śr, 30 kwietnia 2014, 20:29

A jak wyglądała sprawa z radiem w Zetorze? Było dołączone od nowości czy każdy zakładał samemu swoje? Jak oryginalne to jakie zakładali w fabryce?
Japońce do Kuboty do jednego modelu sadownika dają śrubokręt i klucze 10-12, 14-17 :)
Porady dotyczące maszyn produkcji Unia Kraj, Kuboty .
Avatar użytkownika
kamil16251290
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 361
Dołączył(a): N, 21 października 2012, 09:30
Lokalizacja: Grochówek/Kutno - pow Kutnowski, Woj Łódzkie

Komentarz przez igorass » Śr, 30 kwietnia 2014, 20:36

Radia nigdy nie montowano fabrycznie, trzeba było wyciąć samemu dziurę w tapicerce i zamontować "Safari 6" :lol:
Ostatnio edytowany przez igorass w Śr, 30 kwietnia 2014, 20:38; edytowany 3 razy
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez BartoszPoniatowice » Śr, 30 kwietnia 2014, 20:38

@kamil Nie tylko japonie daja klucze. Do MF'a cała skrzynka narzędzi była klucze i inne narzędzia.
Bartosz jedyny na FPR autoryzowany diler fabrycznie używanych maszyn i ciągników :)
Avatar użytkownika
BartoszPoniatowice
Zaczynający przygodę
 
Posty: 28
Obrazki: 940
Dołączył(a): N, 22 lipca 2012, 09:06
Lokalizacja: Oleśnica

Komentarz przez kamil16251290 » Śr, 30 kwietnia 2014, 20:57

Ale to otwór na radio w ogóle nie był wycinany? Czy chodzi ci że otwór w blasze był ale w tapicerce nie było?
Pamiętam że w 7245 miałem mały kwadratowy otwór i dwa otwory po bokach na pokrętła. Ale jakoś później wycinałem to na inne radio.
Porady dotyczące maszyn produkcji Unia Kraj, Kuboty .
Avatar użytkownika
kamil16251290
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 361
Dołączył(a): N, 21 października 2012, 09:30
Lokalizacja: Grochówek/Kutno - pow Kutnowski, Woj Łódzkie

Komentarz przez igorass » Śr, 30 kwietnia 2014, 21:08

Dokładnie tak, był w blasze, ale w tapicerce nie, pewnie przeważyła ekonomia bo gdyby wycinali i w tapicerce to trzeba by było jakąś ramkę dołożyć itd.
Avatar użytkownika
igorass
Moderator
 
Posty: 9
Obrazki: 86
Dołączył(a): Śr, 20 listopada 2013, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Komentarz przez Arek » Śr, 30 kwietnia 2014, 21:14

Były właśnie otwory na radio safari 6 :D Na normalne radio DIN trzeba było wycinać.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez kamil16251290 » Śr, 30 kwietnia 2014, 21:18

Pewnie tak. To chyba instalacja do radia też już była gotowa bo w 7245 miałem oryginalny głośnik z obudową oraz oryginalną antenę umocowaną na prawym przednim słupku :)
Porady dotyczące maszyn produkcji Unia Kraj, Kuboty .
Avatar użytkownika
kamil16251290
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 361
Dołączył(a): N, 21 października 2012, 09:30
Lokalizacja: Grochówek/Kutno - pow Kutnowski, Woj Łódzkie

Powrót do Zetor, ZTS