Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
My użyliśmy kwasówki która została z rurociągu do mleka. Wewnętrzna średnica 50mm. Wyjście z kolektora wydechowego i oryginalny tłumik w tym zetorze i w 1614 jest takie samo. Ogólnie jeśli nie było by potrzeby to wolałbym mieć orginalny tłumik. Dużo cicjszej pracuje niż z taką rurą.
Rura kwasówka zmienia kolor od temperatury spalin... Jeśli chce się przy tuningować i założyć srebrny wydech to do tego nadaje się tylko rura niklowana... Sam od jakiegoś czasu szukam rury niklowanej 90mm, ale nigdzie takiej nie idzie dostać, pozostaje chyba oddać zwykłą rurę do niklowania