Patryk3802 napisał(a):Mam skrzynie 3 w nim, powiem szczerze że mam mam pojęcia jak ale np kolega Mazur z YT kupił teraz też 1634 i u niego są wolniejsze przełożenia w porównaniu z moim, i mam te same ogumienie ale prawda jest taka że brakuję między 1 szosowo a dwójka biegu. U mnie to podobne coś do wichra ale 3,6m jeżdżę 1 szosowo, brony 5 pól X2 na 2 na żółwiu. Talerzówka 3m na 1 a tak aktywnym na 3/1 pług 3/1 gruber tak samo
Ee tam stare JD pięknie gadają
Talerzówka 1 szosową to wolno chyba,
Dźwignie zmiany biegów masz krótkie czy długie jak w exportowych? Ja w 1014 poprzerabiałem na takie jak w exportówkach, do tego nowe sprzęgło i biegi w miarę płynnie idzie zmieniać, ogólnie to teraz jak mam w nim szybką skrzynie to najbardziej przeszkadza mi chałas w kabinie ale z tym już za bardzo nic nie zrobię. W Renault czy starych JD jest o niebo ciszej. Jednak ciężko trafić taką Renault ze skrzynią 40km/h a jak już się trafi to jest 10tysi droższa od pozostałych. I tak 1014 nie bardzo jest na co wymienić bo trza by celować w Aresa bądź JD serii 6000 a to już wydatek rzędu 100tysi.
Są jeszcze stare Fendty, oszczędne i jadą 40, ale taki będzie starszy od 1014 i droższy pewnie od Aresa.
"Życie składa się z pokonywania trudności. Jeśli w miarę potrafimy to robić, to możemy je uznać za coś niepowtarzalnie pięknego."
Marian Bublewicz...