Dzięki za odpowiedź. Czyli żadnego gestu handlowego nie było.
MF serii 5612-13 i 5712-13 jak na swoją moc to moim zdaniem już są za słabą konstrukcją (za małe DMC, za male maksymalne obciążenia na przednią i tylna oś, słaby tylny tuz jak na moc 120-130KM). Do mocy 90-110 KM jeszcze by było ok.
Ale z drugiej strony, to te awarie wynikają raczej z niechlujstwa (albo i celowości, kto to wie) przy projektowaniu traktora ewentualnie jeszcze przy jego składaniu. Na ten tryb od napędu wom 540 to chyba nawet ktoś kiedyś skarżył się też w gazecie - TPR, więc pewnie producent nic z tym nie robi
. O tłumiku drgań skrętnych nie wspomnę - Valtra, Claas - 2000 - 3000 h i potrafi paść, tu mamy nowego rekordzistę... małego MF-a serii 5612. Jak byłem u dealera Claasa, to mówił mi że w małych Valtrach serii N jest on śmieszny względem gabarytów traktora, pewnie przeniosło się to na cale Agco. Ale i u Classów sensacji na tym polu nie ma, tak samo potrafią się wysypać. Dobrze że jeszcze nie są one drogie - 1000-2000 zł za części.
W przypadku uszczelniaczy kół - chodziło o uszczelniacz piasty koła?
MF 5612 mocno dostawał w palnik? Czy to była w miarę normalna eksploatacja? Pracował z ładowaczem?