Evo cargo

Evo cargo


Wt, 19 stycznia 2016, 23:18
3388
Avatar użytkownika
nieklan
 
Posty: 0
Obrazki: 236
Dołączył(a): Wt, 16 października 2012, 20:17

Opis obrazka

dobra ale za mała :P

Komentarz przez Chomik » Śr, 20 stycznia 2016, 07:18

Sądząc po oponach ładowność wykorzystana w 110% :)
Człowiek uczy się całe życie a i tak umiera głupi

Jak się nie ma co się lubi to trzeba zapier....ć żeby to mieć
Avatar użytkownika
Chomik
Zaczynający przygodę
 
Posty: 60
Obrazki: 158
Dołączył(a): Pn, 13 sierpnia 2012, 20:39
Lokalizacja: okolice Suwałk

Komentarz przez czarek7340 » Śr, 20 stycznia 2016, 07:42

Nic burcie nie bedzie jak otworzona bedzie zachaczac o obornik?
Avatar użytkownika
czarek7340
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 170
Dołączył(a): Cz, 16 sierpnia 2012, 06:46
Lokalizacja: Płońsk

Komentarz przez zuras » Śr, 20 stycznia 2016, 09:12

Twoja ? ile ta ma m3 ?
zuras
Zaczynający przygodę
 
Posty: 87
Obrazki: 58
Dołączył(a): N, 10 czerwca 2012, 10:11

Komentarz przez bobek » Śr, 20 stycznia 2016, 11:57

Jaka by nie była przeładować zawsze można. :P
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
Avatar użytkownika
bobek
Kierownik PGR
 
Posty: 699
Obrazki: 244
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 18:25
Lokalizacja: Centrum Wszechświata

Komentarz przez nieklan » Śr, 20 stycznia 2016, 15:11

Powiedzieli że 20 t mogę wozić, a tu tyle nie było. Najwięcej było 20.300 kg a tak średnio to 18-19 ton. Więc nie przeładowałem.
Burta przechodzi nad obornikiem, po za tym po 10 km drogi to troche opadnie ;)
Kubatura 19.4 m3 przyczepa testowa.
Avatar użytkownika
nieklan
 
Posty: 0
Obrazki: 236
Dołączył(a): Wt, 16 października 2012, 20:17

Komentarz przez Arek » Śr, 20 stycznia 2016, 15:26

Nie wygląda na 6m długości. Ładowność techniczna to niby 21t.

Oś skrętna była? Jak się sprawuje wleczona ?
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez deer » Śr, 20 stycznia 2016, 15:30

Przeładowana i to znacznie - maksymalny nacisk na obie osie z ciężarem to 18 a jak znam te firmę co te przyczepy robi to opony nie mają więcej nośności jak 4 tony na oponę przy 30 km/h ;)czyli max 14 ton ładunku ;)
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Kupię żuka PickUp-a
Avatar użytkownika
deer
Zasłużony dla forum
 
Posty: 115
Obrazki: 149
Dołączył(a): Pn, 4 czerwca 2012, 17:56

Komentarz przez Arek » Śr, 20 stycznia 2016, 15:35

http://www.alimabis.com.pl/pl/strona-gl ... /evo-cargo

Wg. danych technicznych DMC 21t, ładowność 14,6t a ładowność techniczna 21t.
Arek
Mający coś do powiedzenia
 
Posty: 228
Obrazki: 224
Dołączył(a): Pt, 22 czerwca 2012, 21:45
Lokalizacja: Łowickie

Komentarz przez Mati995 » Śr, 20 stycznia 2016, 15:39

Kupić nową przyczepe i nie ładować jej pełnej to jak kupić kombajn i kosić na 3/4 szerokości hedra.
Mati995
Zaczynający przygodę
 
Posty: 55
Obrazki: 24
Dołączył(a): So, 2 listopada 2013, 18:01
Lokalizacja: Lubelskie

Komentarz przez nieklan » Śr, 20 stycznia 2016, 18:19

Niestety miała sztywną oś co było mocno odczuwalne, skrętna oś to podstawa w takich parametrach.
PS. koła mogą być ugiętę bo prawa strona jest wyżej jakieś 20cm.
Ostatnio edytowany przez nieklan w Śr, 20 stycznia 2016, 18:20; edytowany 1 raz
Avatar użytkownika
nieklan
 
Posty: 0
Obrazki: 236
Dołączył(a): Wt, 16 października 2012, 20:17

Komentarz przez Lukasz4255 » Śr, 13 lipca 2016, 08:06

Mati995 napisał(a):Kupić nową przyczepe i nie ładować jej pełnej to jak kupić kombajn i kosić na 3/4 szerokości hedra.

Takie przepisy. Nasza według przepisów ma 14,7t ładowności, przy pojemności bez nadstawek 27m3. To że opony się uginają może zależeć od marki i modelu opon. U nas czy jest mało, czy jest pełno opony zawsze są lekko ugięte.
Avatar użytkownika
Lukasz4255
FIRMA
 
Posty: 7
Obrazki: 60
Dołączył(a): Wt, 9 października 2012, 08:06

Powrót do Tandem