@kuleczka spora spora. ponad 10m3 paki 11tys, koło zapasowe w komplecie @zetorki wypadałoby w końcu, bo w połowie tylko możliwości jej wykorzystujesz, dzięki @mlody na ten towar co będzie przewozić to i tej starczy..
Powód edycji: ortografia; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w Śr, 27 lutego 2013, 23:07; edytowany 1 raz
w d-55 tego nie ma bo ma ramy hutnicze a nie jak w d-47 gięte. Po prostu w d-47 wkłada się tak jak w dowodzie 4,5 t a d-55 wywracały po 11t mokrej qq i nic się z nimi nie działo, a 9t pszenicy to dla nich norma
Powód edycji: ortografia; edytował: sebekwolkasos
Ostatnio edytowany przez sebekwolkasos w Śr, 27 lutego 2013, 23:06; edytowany 1 raz
Piotruniu25, to jeszcze zależy jaki ciężar podnosisz do tyłu, my mamy 3 D47 i dwie uciekają na bok jak się podnosi do tyłu a jedna idzie idealnie prosto.
Pawel11441 napisał(a):Piotruniu25, to jeszcze zależy jaki ciężar podnosisz do tyłu, my mamy 3 D47 i dwie uciekają na bok jak się podnosi do tyłu a jedna idzie idealnie prosto.
Raz kiprowaliśmy do tyłu było +-4t.Od tamtej pory tylko na boki kiprujemy.
rok ten i co mój '89 opony względne, bieżnik 40-70%, podłoga nieco pogięta. Ogólnie stan niezły i za wcześnie na kapitalny remont, jak coś to za jakieś 4-5 lat bo głównie obornik będzie wozić i sieczkę z qq