Podstawa to ładownośc, wielton 13m3 a pronar 11,8m3. Ósemka z wieltona jest prawie taka jak ten pronar...
Co do koła nie chodziło mi o zdjęcie go tylko miejsce usadowienia. Wyobrażasz wziąc taką przyczepą pokos między koła? Albo niech się nie daj boże utopi..
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego.
u nas zapasu też się nie wozi bo nie ma sensu wozić koła bo i tak nie ma lewarka klocków kluczy więc koło wrzuca się na l200 lewarki i klucze i we dwóch to moment i zmienione. różnica m.in w kubaturze i masywniej jest zrobiony wielton, trochę lepsze otwieranie burt, lepsze resory, lżej idzie nie buja się, ta kosztowała chyba 49tys netto a pronar prawdopodobnie tyle brutto. Co do malatury to z pronaru też farba schodzi