JD 6610-problem

JD 6610-problem


So, 31 marca 2018, 16:40
3042
Avatar użytkownika
biebiek145
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 71
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 20:18
Lokalizacja: WSE

Opis obrazka

Po 300h bezawaryjnej pracy pojawił się problem. Pali się bezpiecznik 10A oznaczony F202 "Sterowanie elektryczną przekładnią nawrotną i jednostką sterującą SFA lub jednostka sterująca przekładni Powr Shift". Kable tak powierzchownie posprawdzałem, kostki też. Po przekręceniu zapłonu automatycznie pali się bezpiecznik, nieraz nie spali się od razu, jeździ normalnie, półbiegi działają prawidłowo, nic nie szarpie nic nie piszczy lecz po chwili znów się spala. Ktoś coś doradzi czy wstawiać w krzoki i jechać po Belarusa? :lol:

Komentarz przez marek » So, 31 marca 2018, 16:55

Ewidentnie winna elektryka, gdzies robi sie zwarcie dokladnie przepatrz kable
marek
Zaczynający przygodę
 
Posty: 57
Obrazki: 42
Dołączył(a): So, 16 czerwca 2012, 12:53

Komentarz przez Hubert8245 » So, 31 marca 2018, 20:11

Przepatrz dobrze instalacje. Najczęściej pęka w miejscach gdzie zagina się kabel np. w punkcie obrotu kierownicy.
Hubert8245
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): So, 9 czerwca 2012, 08:18

Komentarz przez Adasko » So, 31 marca 2018, 23:11

Może być czujnik położenia neutralnego rewersu, mieliśmy taki problem, czujnik jest od dołu skrzyni, może być 2 takie same wtedy jeden jest od sprzęgła. Włóż bezpiecznik i wypnij kostkę z czujnika i wtedy przekrec kluczyk jak nie spali bezp to ten czujnik.
Adasko
Nowicjusz
 
Posty: 6
Obrazki: 48
Dołączył(a): Cz, 22 listopada 2012, 18:27

Komentarz przez biebiek145 » N, 1 kwietnia 2018, 07:26

A w którym miejscu znajdują sie te czujniki? Gdzies w okolicy tych 3 cewek od jazdy i wom?
Avatar użytkownika
biebiek145
Zaczynający przygodę
 
Posty: 13
Obrazki: 71
Dołączył(a): Wt, 12 czerwca 2012, 20:18
Lokalizacja: WSE

Komentarz przez Marcinho » N, 1 kwietnia 2018, 10:11

Kącik porad Marcina:
Proponuje tradycyjne staropolskie rozwiązanie problemu przepalonego bezpiecznika:
- wstawić mocniejszy
- zadrutować :D
Problem przepalonego bezpiecznika przestanie być Twoją udręką, po jakimś czasie może wystąpić problem spalonego ciągnika :lol:

Koniec kącika.

Wesołego Alleluja ;)
"Plebognębiciel"
Avatar użytkownika
Marcinho
Nowicjusz
 
Posty: 8
Obrazki: 6
Dołączył(a): Wt, 14 stycznia 2014, 20:26
Lokalizacja: Ruda Śląska

Komentarz przez Pavel » Pt, 17 kwietnia 2020, 06:44

Rozwiązałeś problem?

Szukaj przy prawym kole, wiązka wychodzi z kabiny i może leżeć gdzies na moście, skrzyni i tam sie przetarła.

Ewentual;nie gdzies przy cewkach, tak jak kolega napisał na dole skrzyni, lubi tam sie masa syfu zebrać
Pavel
Nowicjusz
 
Posty: 2
Obrazki: 47
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2012, 10:44

Powrót do John Deere