przez bobytempelton » N, 5 lutego 2017, 00:40
Sisu może tak robiło na swój norweski zimny klimat, by dogrzewało powietrze... nie raz przecież podpina sie komputer i widzi się temperatury i ciśnienie wszystkich czujników, +65 jest w lecie w dolocie bez intelcoolera tzn z takim malutkim że można powiedziec że go niema... tzn w warunkach warsztatowych na postoju przy pomiarze, podczas jazdy spadnie na +35, turbina daje tam max 2 bary ale pewnie mniej przemiana adiabatyczna tyle nie da przy 1.5bara , sprężarka bijaca do 8bar nie nagrzeje sie do 200stopni
Silnik wysokoprężny tak sprężając do 24-28 tak dojdzie temp. ale w samym cylindrze w suwie spręzania z przemiany do 200st, z tak małego ciśnienia w tyrbospręzarce
nigdy, serio 70 to juz upał musi być...
Ostatnio edytowany przez
bobytempelton w N, 5 lutego 2017, 00:54; edytowany 1 raz